Er 1 dag over termindato nå og skal til jordmor i morgen. Er det slik at hun kan strippe meg om jeg ber om dette? Hvorfor gjør hun det evt ikke? Og noen som har erfaringer med det? Veldig klar for å få ut baby nå...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jordmor kan strippe, ja. Men tror ikke hun gjør det om du er helt umoden. Jeg ble strippet av JM i første svangerskap i uke 39, og i andre svangersksp ble jeg strippet en gang i uken fra uke 37 for å unngå å gå over grunnet komplikasjoner med første. Det er vondt å bli strippet, og noen jordmødre vil ikke utføre det fordi de vil at kroppen skal komme i gang selv. Du kan også oppleve å få maserier som ikke gjør nytte av seg. Spør jm, du har ingenting å tapeEr 1 dag over termindato nå og skal til jordmor i morgen. Er det slik at hun kan strippe meg om jeg ber om dette? Hvorfor gjør hun det evt ikke? Og noen som har erfaringer med det? Veldig klar for å få ut baby nå...
Fordi en god del får masrier / vonde kynnere og innbiller seg at de er i fødsel noen timer etter stripping, for så å oppleve at det hele dabber av neste dag uten resultater. Jordmødre som også jobber på fødeavdeling kan være veldig negative til stripping, fordi de er lei av å sende hjem igjen gravide som trodde de var i fødsel etter at kommunejordmor hadde strippet uten grunn.Er 1 dag over termindato nå og skal til jordmor i morgen. Er det slik at hun kan strippe meg om jeg ber om dette? Hvorfor gjør hun det evt ikke? Og noen som har erfaringer med det? Veldig klar for å få ut baby nå...