Kan akupunktur flytte morkaken?

januarbarn

Mitt første barn
Januarhula 2014
Har hørt at akupunktur kan flytte plassering av morkaken, spesielt ved kinesisk akupunktur. Stemmer det? I tilfelle har jeg lyst å prøve. Min ligger nærme livmor åpningen.

Syns det høres spesielt ut :/
Den kommer nok til å flytte seg av seg selv :) det har den gjort på meg

Tror nok noen har lurt deg der ja, desverre. Den er allerede festet, men kan vokse seg vekk fra åpningen når livmoren strekker seg

Tror nok noen har lurt deg der ja, desverre. Den er allerede festet, men kan vokse seg vekk fra åpningen når livmoren strekker seg

Det er vel ikke snakk om ä bli lurt. Som du selv sier kan den vokse seg fra äpingen ved senere anledning, og kanskje mer sikkert med litt hjelp? Akupunktur og andre alternativ medesin kan hjelpe i uante sammenhenger. Jeg ble tilslutt gravid med hjelp av akupunktur og aromaterapi har hjulpet meg mye i svangerskapet og dens plager. Jeg skal spörre neste gang jeg treffer min akupunktör om morkaken.

Det tviler jeg på. Har tro på akupunktur altså, men ikke akkurat på det.

Om det hadde vært noe som var opplest og vedtatt at funket, er jeg sikker på at jeg hadde fått det anbefalt på sykehuset, for å gjøre fødsel mulig for meg. Har flere komplikasjoner, og morkaken er en av dem, så om de hadde visst at det var noe som hjalp, hadde de nok anbefalt dette for å redusere risikoen for meg og babyen

Back
Topp