Kan 3åringene...

©Smartass

Forumet er livet
..stå på hodet?

Jenta mi er snart 4, men hun har gjort det lenge. Da selvfølgelig med hendene som støtte . Starta opp etter veggen, men slutta med veggstøtte for ca. en mnd. siden.

*lykkeligst* skrev:
Jenta mi er snart 4, men hun har gjort det lenge. Da selvfølgelig med hendene som støtte . Starta opp etter veggen, men slutta med veggstøtte for ca. en mnd. siden.

Haha, ja, med hendene selvfølgelig :P
Begynte oppetter veggen her også, par mnd siden, men nå står han litt uten også (litt = noen sekunder bare altså). Mamma som mente det var helt utrolig, men jeg har liksom ikke noe å sammenligne med, siden han er eldst.

Ikke her.

Ja det kan han

Whoot? Trudde dette var ein tulletråd. Er det? Ikkje det? Då får eg svare.

Jenta vår kan på ingen måte i det heile tatt begynne å nærme seg noko slikt. Ikkje broren heller, men han kunne kanskje klart det om han hadde øvd.

No er då lille og noko forsinka grovmotorisk, så her jobbar vi framleis med å hoppe og springe. Stå på hovudet kjem neppe på denne sida av skulestart.

Min fireåring er langt framme motorisk i følge barnehage og helsestasjon. Hun kan på ingen måte stå på hodet. Men så har det heller aldri slått meg at vi kan introdusere noe slikt for henne heller. Har rett og slett ikke fall meg inn, selv om jeg ser at hun prøver å slå salto på plenen...

Muskatt skrev:
Min fireåring er langt framme motorisk i følge barnehage og helsestasjon. Hun kan på ingen måte stå på hodet. Men så har det heller aldri slått meg at vi kan introdusere noe slikt for henne heller. Har rett og slett ikke fall meg inn, selv om jeg ser at hun prøver å slå salto på plenen...

Haha, det er ikke som om vi har introdusert det her heller :P Men han har nok lært av større barn, begynte med det når han var på ferie med pappaen.
Vil tro han er gjennomsnittlig med det meste, men merker han er veldig annerledes enn broren sin f.eks. Veldig aktiv og.. kroppslig, holdt jeg på å si :P

Eline forsøker hele tiden men har ikke klart d helt enda. Var veldig nært en gang. Når hun får litt veggplass tilgjengelig så kommer det seg nok. :) (hun er 2,5)

har ikke kommet på å prøve med henne engang jeg

Læidy Bla Bla skrev:
har ikke kommet på å prøve med henne engang jeg

Man prøver ikke med de heller da:P de begynner nok med det selv, enten når de kommer på det, eller når de ser større barn gjøre det. Jeg spurte her fordi mamma (min) lagers så sensasjon på alt, f.eks at han stuper kråke, men det er jo helt vanlig:)

Nei, ikke som 3-åringer. Minsten gjør det ikke enda heller, han er fire om en uke. Men storesøster har gjort det ett års tid. Men hun blir jo 6 i oktober da. så hun er jo "stor"

Back
Topp