Kan æ friste?

Åh nam! :(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

åh, det vl jeg gjerne ha!! :)

det går bra :) vi koser oss masse vi, er i fin form og alt går som smurt :) hVA med deg? Er du klar? ;)
Herlig bilde av guttan du la ut :-) mannen bedre? Jada her e vi klar.. håpe baby kommer snart :-) alt e klart å mye vondta spes på kveldstid så tar det som modning..

Herlig bilde av guttan du la ut :) mannen bedre? Jada her e vi klar.. håpe baby kommer snart :) alt e klart å mye vondta spes på kveldstid så tar det som modning..

ja, det var litt spøtt syns jeg ;)

nja, han har ikke såå vondt lenger, men han kommer seg jo ikke veldig mye rundt da.. håper han får ny gips på kontrollen om litt over ei uke, så han kommer seg litt enklere rundt.. :)

ja, jeg sender alt fødestøvet mitt over på deg og satser på at det kommer masse vondter rimelig fort! :)

ja, det var litt spøtt syns jeg ;)

nja, han har ikke:-åå vondt lenger, men han kommer seg jo ikke veldig mye rundt da.. håper han får ny gips på kontrollen om litt over ei uke, så han kommer seg litt enklere rundt.. :)

ja, jeg sender alt fødestøvet mitt over på deg og satser på at det kommer masse vondter rimelig fort! :)

Kjedelig m sånn da rett etter fødsel.. straks mye på dæ! Tar imot alt fødestøv æ kan få :-D

Back
Topp