Kampen for ultralyd

blondi83

Glad i forumet
Da stod jeg på legekontoret da de åpnet 0830 idag. Fikk selvklart ikke snakke med legen min, (han har 1900 fastlegepasienter under seg så ikke enkelt å få time hos han med en gang[:'(]). Men jeg gav sekretæren beskjed om at han må sende meg henvisningen snarest.
Så ringte jeg spesialisthelsesenteret på Straume, sa jeg hadde henvisning i hånden og trengte en time hos dem. Og da fikk jeg time imorgentidlig kl 08, men jeg løy jo, for jeg har jo ikke henvisningen min[;)], så eg sa eg ikke ville ha time før ut i neste uke, fikk så på torsdag 3.feb. Så får mase på legen om han ikke sender meg henvisningen snarest.. Deilig at dette har ordnet seg[:)]

Så bra at det ordnet seg! Har tenkt sånn på deg! En liten hvit løgn er lov når det gjelder sånne ting! Får satse på at fastlegen din sender henvisningen til deg fortere enn svint! (kunne du ikke fått den mens du var der oppe? Kan jo ikke ta mange minuttene for legen din å printe den ut vel?)

Masse masse lykke til på UL!! Du må oppdatere så vi får høre hvordan det UL gikk! [:D]

Åh så fint da![:D] Jeg sa jo at det ville ordne seg! Blir spennende å høre hvor langt du er på vei på Ul da! men nå kan du i alle fall slappe av igjen og bare vente på at legen din sender henvisningen i posten[:)]

Så flott at du har fått time da. Håper Fastlegen sender dæ henvisning litt kjapt. Men fikk du ikke tilbake den henvisninga fra KK? Kan du ikke bruke den da? 

Så bra [:)]
Ordna seg for snille jenter [:D]
Blir spennande da, masse lykke til med UL!! [:)]

så utrolig bra!!

ORIGINAL: mamma t simen andre

Så flott at du har fått time da. Håper Fastlegen sender dæ henvisning litt kjapt. Men fikk du ikke tilbake den henvisninga fra KK? Kan du ikke bruke den da? 

Stod i avvisningen jeg fikk av KK at de hadde sendt henvisningen tilbake tilø fastlegen[8|]
Så han bør få fingeren ut å sende den til meg, ellers skal eg true med klaskepannen til vannmann[;)]

ORIGINAL: Lovee

så utrolig bra!!

E veldig spent på kor langt du e på vei :)))

ORIGINAL: blondi83

ORIGINAL: mamma t simen andre

Stod i avvisningen jeg fikk av KK at de hadde sendt henvisningen tilbake tilø fastlegen[8|]
Så han bør få fingeren ut å sende den til meg, ellers skal eg true med klaskepannen til vannmann[;)]

Okey. Det va jo litt teit. Men men, du kommer dæ nok på ultralyd da. [:D] Ja får håpe du slipper å gå så langt at du må låne klaskepannen til vannmann. [:D]

Back
Topp