Kampen for selvtillit!

Live2Learn

Elsker forumet
Heei! =)

Jeg har en million mislykkede slankeforsøk bak meg.. 
Det er ikke særlig bra denne gang heller, men jeg har holdt ut siden romjulen.. Nedgang på 1.5 kg siden da er ikke mye å skryte av, men alt blir lettere og lettere..

jeg er ikke på noe kur..

Her er det rent og holdent en livstilsendring jeg er igang med og det tar faktisk litt tid.. Har drukket minimalt med cola siden romjulen.. dette var noe jeg MÅTTE ha hver dag. Nå drikker jeg cola zero de gangene jeg MÅ ha cola! ;)

Jeg var også sjokoladeavhengig, men er på veldig god vei til å legge dette fra meg også! Jeg har nok lurt meg selv ganske mye i ukene som har gått.. 
"en bit skader ikke" "en gang med junk skader ikke" 

Men når de "en gang" kommer flere ganger i uken, da er det jo ganske håpløst! ;) 
Jeg tok en slurk med vanlig cola isted men angret i det øyeblikket jeg svelgte ned og tømte resten av glasset ut .. :) 

Jeg prøver å spise 4-5 ganger om dagen og ikke etter klokken 21.. Jeg legger meg aldri før 1, så får mange timer med faste før jeg legger meg! :) 

Ikveld var jeg veldig sulten og spiste noe agurk, løk og mais.. Burde kuttet maisen, men den hjalp litt på søtsuget.. hoho! =) 

Kommer til å veie meg den 1 hver mnd.. Kjedelig å oppdatere hver uke, fordi det varierer sånn fra dag til dag! :) 


01.01 ; 97 kg 
01.02;  94.4
 
Tusen takk for det! :)

Idag er jeg skuffet over meg selv..

jeg har slitt veldig med angst og depresjon de siste 3 årene nå.. Har mer kontroll på det nå, men takler ikke å bli stresset..

Det ble jeg ikveld rundt leggetid.. Det endte opp med at jeg spiste 5 stk kanel giffler.. grrrrr!!!

Okey, jeg kunne tatt EN.. hvorfor måtte jeg ta 5???? 

Jeg skulle egentlig ikke spise kvelds, siden jeg spiste de, men samboeren min hadde laget en fantastisk baguett til meg.. En sånn liten en, halvstor.. Men har drukket en liter med vann nå og håper jeg får renset kroppen godt iløpet av natten! 
 
Back
Topp