kamks

• Trådstarter Trådstarter snupsidupsi
  • Opprettet Opprettet
S

snupsidupsi

Guest
Hei der!
Bare du og jeg som er her inne ser det ut til!
Like ferske her inne ser det ut til.

Hvor holder du til i verden da?

Ja det var ikke så sprekt med folk her idag..Litt tidlig enda kanskje... Jeg er ganske fersk kan du si ja.... Er en god stund siden jeg logga meg inn første gang, men har ikke vært så veldi aktiv!!! Jeg holder til på Karmøy... ei øy utenfor Haugesund! Bor der sammen med min kjære mann og lille Hanna!! Du bor i Kristiansand ser jeg....min absolutte favorittby[:D] Hva driver du med da....? sånn utenom å være travel småbarnsmor mener jeg[:)]

Hei der!

Kristiansand er en flott by! Skjønner godt du liker deg her! (Må jo skryte litt!!)

Nå har jeg bare en måned igjne av permisjonen. Gruer meg til den er over, liker meg veldig godt hjemme.  Skal begynne i ny jobb i januar, som pedagogisk leder i en barnehage. Ingrid, dattera mi, skal begynne i samme barnehage (men en annen avdeling`). Det blir veldig spennende og se åssen det går...

Ellers har jeg heldigvis noen venninner som har gått hjemme dette året, det hjelper. Har gått på babysvømming, babysang og åpen barnehage for å få dagene til å gå.

Du da? Hva skjer i ditt liv?

Er forresten gift og 29 år

Kan godt forstå at du gruer deg til mammapermen er ferdig. Jeg begynner på skole i januar. (Har halvannet år igjen på allmennlærerutdanning) kan ikke si jeg gleder meg til å være tilbake på skolebenken med lekselesing, eksamener og alt annet det fører med seg.... Har ikke fått barnehageplass enda til Hanna, så det er et lite stressmoment for tiden...Vet ikke helt hvordan vi skal gjøre det, men håper det ordner seg[8|] Har endel slekt som har sagt seg villig til å ha henne litt innimellom, men liker ikke å basere det på så mange forskjellige... En dag her og en dag der....tror ikke det er så bra for Hanna!! Men det er jo en kriseplan[8D]

Ellers er jeg også gift, 24 år, nyyyyter permisjon, dagene bruker vi på å være med andre venner med småbarn....Har vært stort babyboom i vennegjengen dette året, så vi har mye gøy sammen!!!

Back
Topp