kamilah83!!

x1x*Baby*doll*

Gift med forumet
ser vi har like mange dager igjen. [:D] artig..se hvem som føder først... selv om vi egentlig har 11 dager igjen da!!
[:D]
 
Svarte deg på generell jeg[:)]
 
men var nok litt treig i avtrekkeren!
 
Spennende å se hva som skjer ja hihi [:)] Veldig klar for å treffe nurket mitt nå jeg i hvertfall! (ikke å føde og sånn kanskje, men kommer vel det også)
 
ORIGINAL: Bente 24

Eg vil[8|]

 
Vil du ha 11 dagen igjen?? Trodde jeg hadde 9 dager igjen jeg[8|][:'(][&:]
 
Bytter gjerne plass med deg, Bente![:)]
 
Back
Topp