Kamik vintersko

Kengu

Forumet er livet
VIP
562489282002.jpg

Noen som har erfaring med de her?

Kraftig vintersko til barn, foret med Thinsulate isolasjon og med en kraftig gummirand som beskytter skoen.

• Robust sko til aktive barn
  • Minus 32 grader temperaturrating
  • Kraftig gummirand som beskytter skoen
  • Thinsulate isolasjon

Eller de her?

56248562565.jpg

Last edited:
Vi vurderte å kjøpe disse i vinter da jeg tenkte at de var gode :) Men problemet var at de var så små i str :o Jenta vår brukte 24 og fikk på seg 26 og da var de akkurat passe... Men det var en annen modell enn de du har lagt ut her.. Så vi endte med å kjøpe noen andre som ser helt like ut som hadde god plass:) De har vært flittig i bruk denne sesongen og jenta har verken vært våt eller kald :) Men når det var litt varmere ute så ble hun svett..

Jeg har den nederste skoen selv. Kjøpte de for å bruke på jobb. Ble skuffet, de holder dårlig på varmen, og man blir utrolig fort klam. Den gummiranden nede ser ut til å ta knekken på pusteegenskapene. Vil ikke anbefale de videre

Vi vurderte å kjøpe disse i vinter da jeg tenkte at de var gode :) Men problemet var at de var så små i str :eek: Jenta vår brukte 24 og fikk på seg 26 og da var de akkurat passe... Men det var en annen modell enn de du har lagt ut her.. Så vi endte med å kjøpe noen andre som ser helt like ut som hadde god plass:) De har vært flittig i bruk denne sesongen og jenta har verken vært våt eller kald :) Men når det var litt varmere ute så ble hun svett..
Får håpe de jeg viser bilde av ikke er små da.

Bestilte de før jeg fikk svar, til 150kr paret tenker jeg de kan prøves.
Hadde andre kamik da han var mindre og var veldig fornøyd med de

Back
Topp