Kamera..

Nemi73

Elsker forumet
Vi har tenkt å kjøpe oss kamera til jul .. Er det noen som har noe å anbefale ? Tenkte på det som var best i test på tv2 men.. [8|]

Vi har nettopp kjøpt canon eos 400d ... litt avansert for meg ennå,men det kommer seg.. hihi.. Blir knall bilder da..[:D]

ORIGINAL: roastbeef`n

Vi har nettopp kjøpt Nikon eos 400d ... litt avansert for meg ennå,men det kommer seg.. hihi.. Blir knall bilder da..[:D]

Det håper jeg at jeg får av sambo i julegave[8D]
Hvis ikke blir det nok kjøpt ganske rett over jul, tenker jeg!

Jeg har kjempelyst på speilreflekskamera selv! Fikk jo nytt digitalkamera fra foreldrene mine i fjor, følte ikke at jeg kunne sette opp nytt kamera på ønskelisten i år [8|]

Får vel kjøpe meg det selv utpå nyåret tenker jeg! Pleier det å være salg på fjorårets modeller når det gjelder kameraer også?

ORIGINAL: Entil

Vi har nettopp kjøpt Nikon eos 400d ... litt avansert for meg ennå,men det kommer seg.. hihi.. Blir knall bilder da..[:D]

Det håper jeg at jeg får av sambo i julegave[8D]
Hvis ikke blir det nok kjøpt ganske rett over jul, tenker jeg!

*biffen tar en telefon til Kirkenes*   [;)]

ORIGINAL: Curl

tror det er en Canon det der skal være, for jeg har Nikon D40....Canon sine kameraer som heter eos..

men speilrefleks er GULL, man får jo faktisk med øyeblikkene og[;)] 

du har så rett...hihi.. leste det flere ganger og syns det hørtes litt gæærnt ut..[:D]  godt du er våken..

Vi har og canon eos 400d og er kjempefornøyd med det[:D]

jeg har canon eos350D og er veldig fornøyd med det.Det nyeste heter 400D og er hakke bedre.Hadde gått for ett speilreflekskamera hvis jeg var deg,når man først skal kjøpe ett kamera så sats på ett slik ett,du kommer ikke til og angre..

Jeg har digital kameraet Ixus 75 og er strålende fornøyd med det [:)]

Back
Topp