Kamera

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Hvilket fotoapparat har dere? Synes Samsung nx300 ser så lett ut og i tillegg flott å se på, men den er ikke å oppdrive i hvit som jeg ønsker. :/ ikke uten at den er mye dyrere hvertfall ...

Vi har et Canon EOS 1300D. Speilrefleks kamera. Vi har også en del forskjellige objektiver til, da dette var min hobby for en del år siden.

Vi har et Canon EOS 1300D. Speilrefleks kamera. Vi har også en del forskjellige objektiver til, da dette var min hobby for en del år siden.

Men speilrefleks blir vel litt stort å ta med seg over alt?? Lyst på et godt kamera, men som likevel er hendig å ta med seg :)

Bruker bare mobilkamera, jeg. Mannen har speilrefleks, så han tar en del bilder når han er med. For meg er det viktigere å knipse fort og å ha det lett tilgjengelig =)

Bruker bare mobilkamera, jeg. Mannen har speilrefleks, så han tar en del bilder når han er med. For meg er det viktigere å knipse fort og å ha det lett tilgjengelig =)

Ja er egentlig det, men vil ha noe med litt bedre kvalitet. Men viktig at det er noe som kan være med i vesken :)

Back
Topp