Kamera i bursdags gave?

mammaå lillegutt

Forumet er livet
VIP
Vurderer å kjøpe kamera til Noah Leander i bursdags gave.
Synes kanskje han er litt liten enda, men han elsker å ta bilder og er ganske forsiktig med ting så tror det kommer til å gå bra.

Er det noen av dere som har barn som har eget kamera?
Har sett litt på disse barnekameraene men de har elendig bildekvalitet så de tror jeg at jeg styrer unna.

Får lete litt å se om jeg finner ett billig greit digital kamera som han kan få.
Han elsker å ta bilder[:D]

Så til poenget mitt[8D] Har deres unger kamera? Hvilket?

Hehe nei han har ikke kamera men når han "låner" det er han dritflink til å ta bilder![:D]

Han liker ikke å bli tatt bilde av selv, men kan ta masse bilder av meg..hender jeg ber ham gjøre det for jeg blir så fornøyd med dem[:D][:D][:D]

her får vesla bare låne et kamera som vi ikke er redd for fordi hvis hun skulle komme til å bli sint vet jeg at f.eks kametaet vil bli kastet rett i bakken[:-]
MEn er gøy for de små å ta bilder ja[:D]
Har ikke sett veldig barnevenlige kameraer, men skal være på utkikk for deg[;)]

ORIGINAL: kolibri

her får vesla bare låne et kamera som vi ikke er redd for fordi hvis hun skulle komme til å bli sint vet jeg at f.eks kametaet vil bli kastet rett i bakken[:-]
MEn er gøy for de små å ta bilder ja[:D]
Har ikke sett veldig barnevenlige kameraer, men skal være på utkikk for deg[;)]

Tusen takk[:)]

ORIGINAL: Bdancer

Odin låner mitt...noen blir bra, andre ikke. synes det holder med ett på deling jeg...

Har speil refleks kamera så det vil jeg ikke låne han. Litt for dyrt til det, i tillegg til alt for stort og tungt.
Ser for meg ett lite enkelt ett jeg

Våre barn har ovetatt våre gamle digitalkameraer etterhvert som vi har kjøpt nye [;)]

Tror ikke jeg hadde stolt på niko med eget kamera, hehe [8D] men han har en leketlf som han "tar bilder med".. SMIIIL sier han [8D] Elsker å ta bilder så det med å gi kamera til bursdag var jo egentlig kreativt [:D]

Vi har og speilreflex så litt ugreit å låne bort. Men det er sikkert en morsom gave. Sofie klarer ikke ta vare på noe og er ikke forsiktig så her er det for tidlig.

Lykke til på jakten [:D]

Sniker litt jeg[8D]Br har barnevenlige kamera som du får med ubs kabel og sånn[;)]
http://www.br-leker.no/produkt/vtech-kidizoom-digitalkamera-26/

hehe, kult!! Det hørtes ut som en morsom gave!! Er veldig gøy med bilder sett fra barnas perspektiv!! [:D]

ORIGINAL: mammaå lillegutt

ORIGINAL: GinaC84

Sniker litt jeg[8D]Br har barnevenlige kamera som du får med ubs kabel og sånn[;)]

Ja har sett på barnekameraene men har hørt at de har elendig bilde kvalitet[&o]

Dette har mini her i huset, han er knall fornøyd med de, ikke den beste kvaliteten, men det er nok til hans bruk[:)][:)]

Han tar noen bilder med andre kameraer også, men han bryr seg ikke så mye om åssen kameraet er han da, så lenge han kan ta bilder og se på de, pluss at det er spill på det og det synes han er knall, og at han kan filme med det[:D]

ORIGINAL: hjertetmitt

Dette har mini her i huset, han er knall fornøyd med de, ikke den beste kvaliteten, men det er nok til hans bruk[:)][:)]

Han tar noen bilder med andre kameraer også, men han bryr seg ikke så mye om åssen kameraet er han da, så lenge han kan ta bilder og se på de, pluss at det er spill på det og det synes han er knall, og at han kan filme med det[:D]

kan ikke du sende med noen av bildene på pm så får jeg se kvaliteten på dem?
*blunker fint*

kan ikke du sende med noen av bildene på pm så får jeg se kvaliteten på dem?
*blunker fint*

jeg skal fikse det i morgen jeg snuppa[:)]

har ikke pakket det ned i fra den gamle leilihgten i morgen, men skal love og få fikset det i morgen og legge ut bilder til deg da[:D][:D]

han savner det kameraet sitt masse så bare sløvhet fra meg at jeg ikke har hentet det enda, men i morgen skjer det[:D]

Ååå lkegg ut et her da så får vi også se [:D]

ORIGINAL: Jeanies lille verden

jepp skal legge ut bilde jeg[:)]

nå aner jeg ikke hvordan denne kvaliteten er på bildene på dataen da, men det er jo sikkert bra nok til at dere ser hva som er på de[8D]

skal se om jeg får tatt et bilde med blits, uten blits og ute[:)]

ORIGINAL: Jeanies lille verden

jepp skal legge ut bilde jeg[:)]

nå aner jeg ikke hvordan denne kvaliteten er på bildene på dataen da, men det er jo sikkert bra nok til at dere ser hva som er på de[8D]

skal se om jeg får tatt et bilde med blits, uten blits og ute[:)]

Du er en knupp snuppa mi <3

Ja Leander har kamera, jeg kjøpte meg et nytt kompaktkamera for et års tid siden og da fikk han det gamle. Han synest det er kjempegøy å ta bilder og har ikke ødelagt det han fikk selv om det jo egentlig er et "skikkelig" kamera. [8D]

kan du ikke bare invistere en slant, slik at det blir gode bilder?
ser det er mye bra kameraer til 700-800 ,-

Back
Topp