Dere som har litt peilig... Jeg har begynt å telle litt kalorier igjen, bare for å ha litt peil på hva jeg får i meg. Fører dagbok over hva jeg spiser. Ift vekten min, skal jeg ha i meg 2000 daglig for å gå litt ned i vekt, og dette er vel egentlig med grei margin til den grensen som ammende bør være over. Men jeg sliter seriøst med å komme opp på 2000 på en dag, altså!! Bruker litt sukker på frokostblandinga, i teen, jordbærsyltetøy på brødskiven, og spiste til og med joika med ris her i forgårs fordi jeg måtte ta et skippertak på slutten av dagen!! Likevel har jeg ligget på 15-16- og 1700 kcal de siste dagene, og bortsett fra at jeg er skrubbsulten på ettermiddagen når det nærmer seg legging for Vilde, og jeg ikke har tid til å spise, så er jeg mett gjennom hele dagen!
Åro, hva sier Grete om sånt?? Noen andre som vet hvor "farlig det er" å ikke klare å spise mer? I går spiste jeg til og med hjemmelaget burger med godt med dressing til middag!
Åro, hva sier Grete om sånt?? Noen andre som vet hvor "farlig det er" å ikke klare å spise mer? I går spiste jeg til og med hjemmelaget burger med godt med dressing til middag!