Kalnes TUL

Liilje

Glad i forumet
Jeg ble henvist til kalnes for tidlig UL den 23.01, men har enda ikke hørt noe. Er det flere her som er henvist til Kalnes? Har dere fått time?

Jeg ble henvist til kalnes for tidlig UL den 23.01, men har enda ikke hørt noe. Er det flere her som er henvist til Kalnes? Har dere fått time?
Anbefaler å ringe de å høre hvordan de ligger an i løypa ☺️ det har fungert for meg (ikke på samme sted som deg da men) og flere har fått time når de ringer å spør

Jeg spurte min lege om hun kunne søke på torsdag, det skulle hun. Jeg ser ingen henvisning på Helse-Norge og lurer også på hvor man får innkallingen

Ringte og fikk time når jeg er 14+0, synes det var litt i det seneste lagte men..

Sniker, Kalnes er fullpakket og har sååå mye å gjøre :wacky: fikk selv otul 13+4 og otul 19+5. Har vært på privat med 2 som jobber der og de jobber alltid ekstra timer for å prøve å komme ajour:joyful:

Sniker, Kalnes er fullpakket og har sååå mye å gjøre :wacky: fikk selv otul 13+4 og otul 19+5. Har vært på privat med 2 som jobber der og de jobber alltid ekstra timer for å prøve å komme ajour:joyful:

Spent på hvordan det blir å føde der da:bag: Fødte der med førstemann og hadde en veldig fin opplevelse, håper det blir sånn nå også..

Back
Topp