Kalnes - parkering under fødselen

endeligtre <3

Flørter med forumet
Er det noen som har født eller skal føde på kalnes som vet hvordan det er med parkering under fødselen? Må man virkelig betale for å stå der eller får man parkerkingsbevis under fødselen?
Det kan jo bli svin dyrt om fødselen strekker seg over lang tid....

Er det noen som har født eller skal føde på kalnes som vet hvordan det er med parkering under fødselen? Må man virkelig betale for å stå der eller får man parkerkingsbevis under fødselen?
Ikke at jeg vet, men kan ikke noen kjøre dere?

Søk om taxirekvisisjon. .? :-) Vi kjører ikke bil selv, så vet ikke prisene og om man får betalingskort.

Var svindyrt å parkere,fikk i tillegg bot fordi den nybakte faren ikke kunne klokken plutselig:DMen boten fikk vi slettet da!

På Ahus må man iallefall betale.
Mannen min fikk beskjed til og med da vi kom til akuttmottaket med pressrier at han måtte stikke til parkeringshuset med bilen. Jordmor ba han heldigvis bli med opp først for å se hvordan vi lå an, ellers hadde han gått glipp av fødselen :p

Syns i grunn at dette parkeringsvesenet kunne hatt litt skjønn..

Nettopp født der. Betalte som vanlig besøkende. Har easypark-appen, vil anbefale den! :)

Hvor mye måtte dere betale? Hvordan fungerer den appen?
Det koster 20 kr per time å stå det. Sambo dro hjem på kvelden, så for oss kostet det 250 kr ca å stå der den dagen, fra morgenen. Når du har appen angir du bare hvor du står og hvor lenge du vil stå. Og går tiden ut mens du er inne forlenger du bare på appen. Knyttet opp til bankkort/kredittkort og reg.nummer. Helt genialt. Jeg bruker den masse. Kan ikke huske sist jeg la på penger. ;) sjekk easypark.no.

Det koster 20 kr per time å stå det. Sambo dro hjem på kvelden, så for oss kostet det 250 kr ca å stå der den dagen, fra morgenen. Når du har appen angir du bare hvor du står og hvor lenge du vil stå. Og går tiden ut mens du er inne forlenger du bare på appen. Knyttet opp til bankkort/kredittkort og reg.nummer. Helt genialt. Jeg bruker den masse. Kan ikke huske sist jeg la på penger. ;) sjekk easypark.no.

Men husk at easypark appen er dyrere enn parkeringsautomat.
Helt sykt at europark tar ekstra for en smart løsning :o Husker ikke hvor mange prosent, men det var litt..
Nå vet ikke jeg om det gjelder for kalnes sykehus også, men det gjelder for flere europark plasser.

Men husk at easypark appen er dyrere enn parkeringsautomat.
Helt sykt at europark tar ekstra for en smart løsning :o Husker ikke hvor mange prosent, men det var litt..
Nå vet ikke jeg om det gjelder for kalnes sykehus også, men det gjelder for flere europark plasser.
Jeg har hatt appen i noen år, og har aldri betalt noe ekstra. Men tror muligens vilkårene har blitt endret siden da. Men det står jo vilkår på nettsiden. :)

Jeg har hatt appen i noen år, og har aldri betalt noe ekstra. Men tror muligens vilkårene har blitt endret siden da. Men det står jo vilkår på nettsiden. :)

Jeg leste på dette her om dagen, fordi jeg hadde glemt kortet mitt når jeg skulle parkere. Og la fort i fra meg appen da den tok ekstra betalt, i forhold til automaten :)
Akkurat til europark betaler jeg minst mulig :p

Back
Topp