Kaller vi dette suksessfull handel?

Moshi girl

Elsker forumet
Mailykke <3
Fra barnas hus, ikea og barnevognservice :p nå gjenstår det tre timers kjøring, så er dagen fullført med et smil om munnen og alt er i boka :D "berre" 18 000 penga fattigere :( Men på barnevognservice bestemte jeg meg endelig for vogn, så den skal bestilles hjemme i morgen :D *lykkerus*

♧ Sendt fra app'en ♧

Vedlegg

• 1389904618061.jpg
    1389904618061.jpg
    60 KB · Visninger: 81
Last edited:
1389952479854.jpg Kom hjem halv 2 i natt og måtte bære inn alt fra bilen og inn, nå gleder jeg meg til jeg er ferdig på jobb :D Fikk ikke alt med meg på bilde, men blir nok lagt ut på utstyrstråden etter hvert :p

♧ Sendt fra app'en ♧

Det var storhandlig det :-) så godt å få det unnagjort da!

Det var storhandlig det :) så godt å få det unnagjort da!

Ja, men hva skal jeg gjøre på resten av tiden når jeg ikke kan bruke en krone mer på baby utstyr? :p hehe, jaja :) Skal vertfall kose meg etter vi har skrudd på plass baby kommoden i helgen, med å legge på plass alle kg`ene med klær jeg har kjøpt for å få en oversikt over hva jeg egentlig ha :p

Ja, men hva skal jeg gjøre på resten av tiden når jeg ikke kan bruke en krone mer på baby utstyr? :p hehe, jaja :) Skal vertfall kose meg etter vi har skrudd på plass baby kommoden i helgen, med å legge på plass alle kg`ene med klær jeg har kjøpt for å få en oversikt over hva jeg egentlig ha :p
Er ikke det også kjekt da? Er så kjekt å putle på med å gjøre klart synes jeg ;) Siden vi har en storebror og nå får en lillebror, får jeg ikke muligheten til å kjøpe inn så mye som sist :p Så her må jeg nyte putlingen så mye som jeg kan :p Men blir nok en liten shoppingrunde etter noen nye klær, nye rangler til vogn og bilstol og nye helsetepper og gulpekluter ;) Noe nytt vil jeg ha, har foreløpog kun kjøpt ny vogn og ny bilstol :)

Jo, det er veldig gøy og gleder meg veldig til å sette meg ned med alle klærne å få lagt de i kommoden etter den er montert! :D Men ingen mer handling nå :( Vognen har jeg nett vært nede å bestilt + betalt, så nå er alt klart :p 4 mnd før termin :p hehe huff

Back
Topp