Kaller man det gulping eller spy?!

Lotus4_2

Gift med forumet
Juli13-jentene
Jeg har en følelse av at lillefrøkna bruker meg som smokk. Spesielt om kvelden.... Problemet som sikkert er resultatet av av absolutt alt som har blitt drukket/spist kommer opp igjen. Ikke mindre enn to ganger bare nå i kveld. :( og selvfølgelig blir hun sulten igjen kort tid etterpå.
Kaller man dette en gulp eller spye? Og hva skal eg gjøre? Hum tar absolutt ikke smokk :(

Gulp.:) frøya var skikkelig gulpebaby da hun var liten. Dette var pga hun spiste så masse.veldig glad i mat..det som var til overs kom opp igjen.det kan hende babyen svelger noe luft og som gjør at det kommer opp igjen. Er kangt ifra skikkelig våken så jeg tror jeg må tenke på tips til deg:)

Dytter på denne for dette lurer jeg på å :) jeg driver å ammer å gir flaske så vet jo aldri om d er for mye eller for lite :/

❤gutt født 27/6❤

Raper de da? Og om du unngår å legge babyen på rygg etter måltidet, blir det bedre da?

-------------------------
Therese 5. april 2009
Trym 17. juli 2013

Gulp.:) frøya var skikkelig gulpebaby da hun var liten. Dette var pga hun spiste så masse.veldig glad i mat..det som var til overs kom opp igjen.det kan hende babyen svelger noe luft og som gjør at det kommer opp igjen. Er kangt ifra skikkelig våken så jeg tror jeg må tenke på tips til deg:)

Hadde det bare vært det som var til overs... Jeg er sikker på at absolutt alt kommer opp igjen. Både hun og jeg og møbler blir klissvåt vår alt kommer. Og så kommer det gjerne 15 min etter at hun er ferdig. Derfor jeg lurer på om det fortsatt kalles gulp. Men om noen har noen gode råd på hvordan jeg ska få henne til å ta smokk eller holde maten nede, blir jeg veldig glad.

Hvis du engster deg så ville jeg bare kontaktet helsesøster. Kanskje de har noen tips. Har du prøvd forskjellige typer smokker forresten? Har hørt at noen barn er ganske kresne:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Raper de da? Og om du unngår å legge babyen på rygg etter måltidet, blir det bedre da?

Therese 5. april 2009
Trym 17. juli 2013
Raper henne mellom hvert måltid og det det som kommer opp igjen kommer enten hun ligger på rygg eller ligger på meg.... Og som oftes 15 min etter "måltidet" :(

Hvis du engster deg så ville jeg bare kontaktet helsesøster. Kanskje de har noen tips. Har du prøvd forskjellige typer smokker forresten? Har hørt at noen barn er ganske kresne:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Engster meg ikke, men er litt slitsomt å være smokken hennes. De gangene hun bruker meg når hun skal, altså er sulten, gulper hun ikke. Men når jeg er smokken hennes, kommer det opp igjen.
Skal på shopping i dag og kjøpe inn alle de forskjellige smokkene eg kan finne. Kanskje dyppe de i sukkervann før eg tilbyr de til henne.

Jeg fungerer også som smokk, hun nekter plent å ta smokken. Har prøvd mange forskjellige, men hun vil ikke ha noen. Jeg prøvde å lure henne ved å gi henne litt morsmelk i sprøyte når hun hadde smokken i munnen, og det fungerte i en halv time før smokken igjen var noe styggedom som hun ikke skulle ha i munnen. Det gulpes en del her også, men det virker som om hun gulper mindre etter å ha fått brukt en liten evighet ved brystet. Men da får jeg ikke henne til å rape skikkelig, og da har vi det gående igjen.

Vi tar pauser i.matinga, spiser litt, opp og rape, spiser litt, opp og rape osv. Det hjelper her. Om ikke så renner melka ut igjen til slutt. Også prøver vi å ikke ligge for mye på rygg rett etter matingen:)

Therese 5. april 2009
Trym 17. juli 2013

Back
Topp