Kallenavn?

Grete71

Forumet er livet
Har dere gitt "tingen" i magen noe kallenavn? [:D] Satt og tenkte på det.. Syntes Angelicka24's navn var så søtt; bamsemumsen.. Men får finne på noe annet.

Knøttet, kanskje....

Søtt! [;)][:)]

reka[:D]

så langt har vi bare kallt den "ny-baby'n", eller "bebisen i magen"

Jeg lever i en utopi om at det blir en jente dersom jeg passer på å gi fosteret et litt feminint navn. Forrige gangen var det småen, emn har ennå ikke funnet det perfekte alternativet, så intil videre så er det bare lillen...(samboeren klarer ikke helt å godta den så vi får tenke litt mer på det)

"tassen" eller "saken" i magen.

Her har den egentlig mange...
lykkeliten og Lillen / Lillingen
Babylille
og...Maputten.. denne siste er en sak jeg og Mannen har hatt i hele prøvetiden.. [8D]

Pappan min, altså kommende bestefar kaller den for knøtten. Jeg for lillegull og sambo for baby'n[8D]
Kjært barn har mange navn[:D]

har vel ikke et spesielt kallenavn.
men sier lille venn, lille gulle o.l.[:D]

Vi kaller den bare for lillegull vi[;)]

vi kaller h*n for "peanut". gjort det siden den dagen vi fikk positiv test [:D]

Her har det blitt mye rart etterhvert... hehe...
Når jeg skriver om den på nett og sånt så er det lille i magen...
Sånn mellom meg og samboeren så er det alt fra lille bæbis'n til tweety og faktisk gakk gakk... [:D] Gakk gakk kommer av at den så ut som en liten fugl på ene ultralyd bildet. Hehehe... så alt har sin forklaring... men jeg vil ikke bruke gakk gakk fordi jeg synes det er så stygt... [8D] Tenk om den lille får høre det kallenavnet når den blir større da? *grøss og gru*

ORIGINAL: LittleYellowDuck

så langt har vi bare kallt den "ny-baby'n", eller "bebisen i magen"

Samma her, blir vel et kosligere kallenavn litt senere[:D]

Baby`n eller pjokken..

Back
Topp