Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: •pucado•
Hva kaller kjæresten deg? Pusen min. jenten min. min kjære avogtil vimsingen[:D]Hva kaller du han?- gutten min min kjære eller min deilige[:D]
Hva kaller dere nurket deres om dere har?Lille venn. skjønningen. gullet. skatten min. makken min. rakkeren og luringen[:D] Typen sier lille venn til vanelig.
ORIGINAL: Sandrella
ORIGINAL: Junibaby
ORIGINAL: katriisa
1. kaller meg alltid for "mitt liv" og det blir utalt paa arabisk da, og det er vanlig hos oss!og min elskede, og JO JO.. fordi jeg heter Jinan og kallenavnet er blitt Jojo paa meg da[&:]
2. kaller han alltid for min elskede..
3. han kaller Farouq for drittungen, jeg kaller han for goungen,love,tootti,kojee.. som ikke betyr noe egentlig[:D]
drittungen!?!?
koselig ment,men stygt for det!! mange har sagt at han ikke burde si det selv om han mente noe annet med det lissom.. men han hoerer paa ingen.. det er soennen min og jeg bestemmer selv hva jeg kaller han for,sier han da[&:]
han elsker han over alt saa klart, men bare ordet han bruker er stygt!
Jeg hadde blitt dritsur hvis sambo hadde kallt snuppa for drittungen, og forlangt at han skullle slutte!!!!!!!!! Men det er meg da [:D]
drittungen betyr kanskje verre enn det gjoer paa arabisk! ordet kan du bruke paa noen du elsker saa hoeyt at du ikke har andre ord aa bruke paa de enn aa kalle dem for noe stygt noe saa du faar uttrykt deg paa en maate!
noenganger blir det sagt det : jeg vil saa gjerne kvele deg!! betyr akkurat det samme som staar der,men ment som: jeg elsker deg saa hoyet at jeg ikke vet hva jeg skal gjoere med deg.. skjoenner??
det bruker mannen min paa meg ofte!
selv bruker ikke jeg saanne ord i det hele tatt!! liker det ikke!men det er heeeeelt vanlig aa si det!![8|]