Kallenavn

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Har en gutt på jobben som kaller meg beckham pga av at jeg maste om en frisyre hun hadde hatt. Hadde lyst å klippe meg slik, men tør ikke!!![8D][8D] Hvertfall så skulle jeg finne på et kult kallenavn til ham, men fantasien min er rimelig begrenset plutselig!![8|][8D]

Så dere krative sjeler!! Slå dere løs!!![;)][;)] (gutt i 20-årene[;)])

Wohooo.. kaller på kretive sjeler!!!![8D][8D][8D][8D] bare å slenge ut det første som slår dere!![;)][:D][:D][:D]

Et kallenavn kommer jo gjerne av et eller annet som kjennetegner personen, eller forkortelse\forlengelse av navnet til personen. Så å finne på et kallenavn til en helt fremmed person vi ikke vet noen ting om, ikke en gang navnet, blir jo ganske vanskelig[;)][8D]
Du får tenke igjennom å se om det er noe spesielt ved han, eller noe som kjennetegner han som du kan dra et kallenavn ut av.

ORIGINAL: ~Ahiru~

Et kallenavn kommer jo gjerne av et eller annet som kjennetegner personen, eller forkortelse\forlengelse av navnet til personen. Så å finne på et kallenavn til en helt fremmed person vi ikke vet noen ting om, ikke en gang navnet, blir jo ganske vanskelig[;)][8D]
Du får tenke igjennom å se om det er noe spesielt ved han, eller noe som kjennetegner han som du kan dra et kallenavn ut av.

Ja vet.. men kjenner jo ham ikke selv engang!!!![8D][8D] Var nå bare noen navn generelt så kunne jeg se om dem passet.. hehe... kom ikke på noe gitt!![;)]

Ung, rørlegger, huehår, smilende... hehe... noe om ham[8D]

Hehe, mannen kom med et forslag her; typisk mobbing mot rørleggere er jo "rørleggersprekk" da[8D] Kanskje du kan kalle han "sprekken"[8D] Eller labbetuss fordi han har bustete hår[;)] Du kommer nok på noe hvis du blir bedre kjent[:)]

ORIGINAL: ~Ahiru~

Hehe, mannen kom med et forslag her; typisk mobbing mot rørleggere er jo "rørleggersprekk" da[8D] Kanskje du kan kalle han "sprekken"[8D] Eller labbetuss fordi han har bustete hår[;)] Du kommer nok på noe hvis du blir bedre kjent[:)]

Hehe.. var jo ikke verre enn det!!![;)][:D] Men når man MÅ finne på noe kommer man jo ikke på noe som helst!![;)][8D][:D]

Takk for hjelpen!![:)]

ORIGINAL: Mrs.B

kanskje LITT lettere for deg og finne kallenavn til noen du kjenner enn vi her inne??[8|]

Ja men nå sa jeg jo at jeg ikke kjenner han noe særlig selv... og ar nå bare ute etter tips!!!

Smil til verden så vil verden smile til deg!![;)][;)]

Back
Topp