Kallenavn?

MiniSatan

Forumet er livet
Hvilke kallenavn/kosenavn har dere på småttisene?

Her er det snoopy, snuppelure, totteguri, lillemor eller -maja og snuskelusken. Sikkert flere også hehe. Kjært barn osv. [:D]

Bolla, snuppa, snuppelura, prinsessa, søtnosen, osv

Hehe, søte navn!

Her går det i frosken, lillefrosk, froskeprinsen, prinse-lins, gulpefrans, tullegutten, lille venn, klumpen, snusken, luske-snusk osv...[;)]

ORIGINAL: ra81

Hehe, søte navn!

Her går det i frosken, lillefrosk, froskeprinsen, prinse-lins, gulpefrans, tullegutten, lille venn, klumpen, snusken, luske-snusk osv...[;)]
haha utrolig bra

Går mest i gutten min. Og slenger på de forstavalsene som passer; smilegutten, sutregutten, gulpegutten, lekegutten osv. Sier ofte tjukken også, men prøver å legge det av meg. Ikke så kult for han når han blir eldre. Faren kaller han mest for lillemann.

Her går det mest i: Lille bolle,lillemann,knottebollen,gulppus,drittungen(hvis han har dritt på seg:-) ),solstrålen, gla gutten, klump-ungen, kjekken og sikkert enda noen flere:-)

går vel mest i klumpen,pumpen tullebukken og go gutten..

Her går det i: kosen min, jenta mi, snupsen, jennybel, primadonnaen, sutreTurid, alarmen går, og sikkert mye mer jeg ikke kommer på nå hehe[:D]

God gutten, klumpen, lille mark, Flip-Flip, Filipos. Haha, brukte gulpefrans før vi og, men nå har han sluttet å gulpe så mye.

Jeg glemte jo bæleverket da hehe. Ellers har dere mange morsomme asså, jeg ler godt av denne tråden her! Mine foreløpige favoritter er:

prinse-lins
gulpefrans
sirena
trulterull
knottebollen
gulppus
sutreTurid
alarmen går
Flip-Flip

[:D][:D]

ORIGINAL: Annies*Leona

Det kommer veldig ann på hvordan hun oppfører seg! hehe [:D] Kan fort kalle henne skrikebøtta, sutrekoppen eller sirena. Men det går mest i snuppa, (god)klumpen, trultehøna, tullehøna, trulterull, snuskelusken, søta..og hm..er det mer da? dukker stadig opp noe. [:D]

Morsomt å lese dette her [:D]

Ha ha.. tullehøna bruker jeg også, gubben mener det er helt feil å si [8|][8D]

ORIGINAL: ~Krissie~

ORIGINAL: Lena Levegg

Det kommer veldig ann på hvordan hun oppfører seg! hehe [:D] Kan fort kalle henne skrikebøtta, sutrekoppen eller sirena. Men det går mest i snuppa, (god)klumpen, trultehøna, tullehøna, trulterull, snuskelusken, søta..og hm..er det mer da? dukker stadig opp noe. [:D]

Hehe, blir som da jeg satte foten ned når bolla utvikla seg til lille bollemus det [8|][:D]

Ha ha, ja noe er ikke så søtt på en baby!!

ORIGINAL: ~Krissie~

ORIGINAL: Lena Levegg

Hehe, blir som da jeg satte foten ned når bolla utvikla seg til lille bollemus det [8|][:D]

hahahhaahhaa

lille venn, snuppelure, prompesara  sikkert flere også som bare dukker opp i forskjellige situasjoner[:D]
Edit: glemte jo frøkna, frøken snupp..

ORIGINAL: frøken_Nina

lille venn, snuppelure, prompesara  sikkert flere også som bare dukker opp i forskjellige situasjoner[:D]
Edit: glemte jo frøkna, frøken snupp..

Hehe, så mange fine kallenavn![:D]
Her går det i prinsessa, lille venn, blubba, pruppe-dronninga, Malin-mor, sjefen, klumpen.

her går det i gullet,skatten og hebus.

ORIGINAL: jenta28

hebus??

ORIGINAL: MiniSatan

ORIGINAL: jenta28

hebus??
bare noe som eg har kommet på.

Back
Topp