Kallenavn

Smultring

Gift med forumet
Julegavene 2019
Februarlykke 2022❄️
Er det noen som har lyst til å dele kallenavn dere bruker på spiren i magen? Finnes så mange koselige og artige kallenavn :happy:

Lille prikk / lille frø. Har også et guttenavn vi har tullet med lenge, siden vi begynte å prøve. Det kaller vi h*n hjemme. Venter til vi får skjult gruppe med å si hva det er :hilarious: Kan si at det er et navn som egentlig er HELT uaktuelt, og derfor litt ekstra morsomt :p

Her har det vel vært mye «den der...», bønna og knøttet :P Sist brukte vi «tutta» fra vi visste det var jente, og det kaller jeg henne litt ennå :)

Mannen liker å navngi ting, og han navnga blastocysten som ble satt inn for Mímir.
Er så vant til det nå at den lille i magen er en gutt ved navn Mímir :p

Og på et merkelig vis er jeg litt glad for at det var blastocysten Mímir og ikke blastocysten Tjostolf som festa seg :p

Her går det i rampenurke :p

Lille prikk / lille frø. Har også et guttenavn vi har tullet med lenge, siden vi begynte å prøve. Det kaller vi h*n hjemme. Venter til vi får skjult gruppe med å si hva det er :hilarious: Kan si at det er et navn som egentlig er HELT uaktuelt, og derfor litt ekstra morsomt :p
Jeg ville egentlig kalle den for Olaf eller Smultringen, men mannen syns ikke det var noe koselig :hilarious: Så da brukte jeg det til kallenavn og profilbilde her inne i stedet ;)

Ingen enda. Men sist kalte vi han for cashew. Vi leste et sted at han på en tid var like liten som en cashewnøtt :happy:

Puddingen eller nurket ❤️ Pudding ble noe vi brukte på alt etter å ha sett suicide squad og nurket faller bare litt naturlig siden den er så liten enda ☺️

Back
Topp