Kallenavn

LittleBiii

Forumet er livet
Har du noen kallenavn? Jeg har et navn som ikke det er så mange som heter. Jeg har derfor oppigjennom fått mange kallenavn da det er både barn og voksne som ikke har klart å si navnet mitt riktig :joyful: Har du noen kallenavn?

Faren og moren min har hver sine kjælenavn på meg. Broren min lagde sitt eget. Ellers har det blitt diverse forkortelser opp gjennom årene siden jeg egentlig har et dobbeltnavn med bindestrek. Du verden så godt det var da jeg droppet halve navnet og folk i stedet kunne kalle meg det jeg heter!

Faren og moren min har hver sine kjælenavn på meg. Broren min lagde sitt eget. Ellers har det blitt diverse forkortelser opp gjennom årene siden jeg egentlig har et dobbeltnavn med bindestrek. Du verden så godt det var da jeg droppet halve navnet og folk i stedet kunne kalle meg det jeg heter!

Så koselig at begge har eget kjælenavn på deg :Heartred Det er forståelig. Er litt på samme måten her, jeg har også dobbeltnavn. Skjønner godt du syns det var godt når folk begynte å bruke ditt eget navn :happy:

Så koselig at begge har eget kjælenavn på deg :Heartred Det er forståelig. Er litt på samme måten her, jeg har også dobbeltnavn. Skjønner godt du syns det var godt når folk begynte å bruke ditt eget navn :happy:
Kjælenavn er kos, "jeg-orker-ikke-si-navnet-ditt"-kallenavn er jeg mindre fan av. Begge barna her i hus får navn med maks to stavelser :hilarious:

Ble kalt Emil som barn. Ligna i både utseende og væremåte :hilarious:

Mannen bruker en forkorting av navnet mitt :)

Jeg har et navn som har hengt med fra barneskolen som jeg virkelig hater! Bestis er den eneste som får kalle meg det :)

Har fått noen kallenavn, men stort sett kaller folk meg det jeg heter. Samboer har begynt å si det andre navnet mitt hvis jeg ikke reagerer på det første :o

Har fått noen kallenavn, men stort sett kaller folk meg det jeg heter. Samboer har begynt å si det andre navnet mitt hvis jeg ikke reagerer på det første :eek:

Haha er det ikke sånn det pleier å være hvis folk ikke lyder navnet sitt. Gjør det av og til med sønnen. Han har dobbeltnavn, men vi bruker bare det første. Men hvis han ikke hører etter bruker vi både begge navnene og etternavnet av og til :hilarious:

Haha er det ikke sånn det pleier å være hvis folk ikke lyder navnet sitt. Gjør det av og til med sønnen. Han har dobbeltnavn, men vi bruker bare det første. Men hvis han ikke hører etter bruker vi både begge navnene og etternavnet av og til :hilarious:

Stemmer, akkurat som barna:p

Har ikke kallenavn. Er få forkortelser av navnet som funker, så folk får si hele :D (4 stavelser.. litt langt, men sånn er det)

Aladri hatt kallenavn.

Sånn bortsett fra besteforeldre som ikke husker hva jeg heter, og ramser opp hele slekta før de kommer til mitt. Eller morfar som kalte meg "Speedy Gonzales", foreldrene mine kaller meg "Lynet". Men det er ikke navn jeg føler noe tilhørghet eller eierskap til.

Eneste som har hengt ved er Tekanna :P

Back
Topp