Kallenavn til den lille?

Kakken

Forumet er livet
VIP
Er det noen som kaller den lille i magen for noe spesielt?

Her har jeg liksom gleda meg til å få et kallenavn, før vi vet kjønn og navn. Men har liksom tenkt at det får komme av seg selv.
Etter å ha vært hos legen i dag, så tror jeg jammen det må bli "lille rocker`n". Hehe... Lå å headbanga med hodet, og på bildet ser man rockefoten også. Hehe...

Hva kaller dere den lille?

Usikker enda...
Storebror ble kalla Knerten, men denne har ikke fått noe annet enn lillebror (fordi jeg tror at det er en gutt), eller lille babyen! :) 

Jeg sier lillebror, typen sier lillesøster :))

her er det LilleBølla som bor i magen min :)

Først så var det Lille Bøllefrøet men det ble litt for langt for meg :P hehe så da ble det LilleBølla :)

Her er det mumse :-) så ut som en bamsemums på ul :-)

Her har det bare blitt mini, kommende storesøster kalte jeg tuppeluppa :)

Vesle/vesla, vi får forhåpentligvis vite om det er vesle eller vesla 15. August <3 >

har stort sett gått for Reken her.. Men det var basert på første ul der den lille såg ut som en reke.. Nå når det er blitt en liten baby, så sier vi stort sett bare "babyen"

mamman kaller lille for elsklingen, mens bestemoren (min mor) kaller han/henne for nurket :)

Snuppa kalt vi snuppa, Gutn kalt vi tassen å no e d gullet

her e det enkelt og greit babyn...frem til vi vet kjønn...mest sannsynlig er det jo ei jente men blir feil å begynne å kalle h*n noe feminint før vi vet helt sikkert..men når vi vet så blir det å begynne å kalle babyn for navnet den skal få...nemlig Isolde eller Jonathan :-)

Hender jeg kaller den med navn. Men går også i minsten og babyen

Vi bruker av og til navnene, dvs gutte og jentenavnet satt sammen - blir bra når vi kan droppe det ene!

Ellers så ble han hetende Legomannen her en periode, for da jeg kom hjem fra en UL og viste William med fingrene hvor stor babyen var, så sa han:" Det er jo akkurat som en Legomann!"

Spiren vi mistet i januar ble kaldt reken, så nå har samboer gått over på krabben til denne blomsten:) jeg kaller han helst babyen inntil vi finner navn:)

Ikke noe mer kreativt enn babyen. Ingen av de andre fikk kallenavn heller, stakkars.

Denne heter Lille Vennen... Husker egentlig ikke med de to andre. Første var vel mirakelet mener jeg. Og mellomste vare bare babyen. Når navnet er bestemt, brukes det =)

Back
Topp