Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hehe jeg er ikke noe god på mat..
Står det ikke på pakken?
Jeg hadde kalkun filet i fjor(vet ikke om det er det samme) men jeg hadde det i en ildfast form også inn i stekeovnen..hehe
tror jeg krydret det litt også dagen i forveien.............
jeg kan absolut ikke lage mat,og jeg som skal ha svigers på middag på nyttårsaften[&:]
Den må jo brunes i stekepanne også inn i stekeovn....men hvor lenge og hvor mange grader????
Jeg burde kanskje ikke svart for jeg er den eneste i familien som ikke kan lage mat, jeg ringer til pappa hver gang det er noe (han er kokk). Men mener å huske at på kylling og kalkun må du ikke ha altfor sterk ovnsvarme og heller beregne lengre tid, siden sånn kjøtt blir så fort tørt.
Men som sagt jeg er temmelig talentløs når det kommer til mat, men les på nettet på art of taste eller ei eller anna oppskrift side...
Du kan gå inn på opplysningskontoret for egg og hvitt kjøtt. Tror det står noen oppskrifter der.
Du kan skjære fileten og legge i ost. F.eks kremost med urter eller noe annet spennende. Så kan den brunes i panna med salt og pepper, og deretter stekes i ovnen.