• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Kalkun!!!

gullkua

Forelsket i forumet
Står i ovn! Waldorfsalaten i kjøla, potetene er ferdigskrelte og står klare til å kokes!! Og Ostekaka som skal være dagesn dessert står også på kjøla!! Mmmm!!! Gleder meg til dagens middag!!! :DVi pleier bare å spise det på nyttårsaften, men fikk så lyst på det nå som det var på tilbud.. ;) Egentlig fikk jeg kjempelyst på julebrus også, men der er jeg så prinsippfast!! 1. desember er det lov! Eller tidligst 1. søndag i advent... ;)

Får gå ned å slenge over gulvene litt før gjestene kommer.. :)

Det der hørtes godt ut :-D
Kjenner jeg begynner å gleede meg til kalkunen står på bordet her også.. Men det blir neppe før nærmere jul.

Nammi nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam!

NAM NAM NAM, det er det beste jeg vet i hele verden !!!!! Ingenting er like godt ! Gleder meg til jul ! mmmmm

Her står lasagnen i ovnen.. helt greit det og, ikke sååå veldig begeistra, men mann og barn eeeelsker det !

Nami nam..

Har også hatt kalkun i dag.. Var kjempe godt.

Både meg og mannen ligger som slakt på sofaen:P

Enig med deg angående julebrusen.. er så kjipt å se den i butikken når jeg har så lyst på, men skal vente til 1 des.. 

fikk middagsgjester kl 17. Kjempegodt var det, om jeg selv må si det.. ;) Et vennepar av oss vi treffer ALTFOR sjeldent!!! og de har også to jenter som er på alder med våre.. De var litt sjenert her i starten, men etterhvert gikk det i 120 her!!! Moro å sjå hvor moro dem hadde det sammen!! En vellykket kveld, og nå er sofaen utrolig god!! :D

Back
Topp