Kalkulator for å beregne sannsynlighet for at svangerskapet går bra

Sånn i bunn og grunn går det jo som oftest bra, og hver dag er jo en seier :Heartred

Tror jeg må se på disse jeg også, kanskje bli litt mer beroliget :Heartred

Sånn i bunn og grunn går det jo som oftest bra, og hver dag er jo en seier :Heartred

Tror jeg må se på disse jeg også, kanskje bli litt mer beroliget :Heartred

Jeg liker påminnelsen om at det mest sannsynlig går bra [emoji4] og at det er som du sier, hver dag det går bra, er en seier

https://datayze.com/miscarriage-chart.php

Hvor nøyaktig tror dere denne er? Bruker å gå innom der innimellom for se på sannsynligheten for at den lille spira klorer seg fast [emoji173]️
Likte veldig godt at denne både gav mulighet til å legge inn noen faktorer - slik at man kan se hvordan det påvirker risikoen. I tillegg til at den ikke bare skrev risikoen for at det ikke går bra - men også sannsynligheten for at det går bra!

Likte veldig godt at denne både gav mulighet til å legge inn noen faktorer - slik at man kan se hvordan det påvirker risikoen. I tillegg til at den ikke bare skrev risikoen for at det ikke går bra - men også sannsynligheten for at det går bra!

Ja, liker det jeg også [emoji4] deilig å se tallene slik svart på hvitt, og se hvor høy sannsynligheten er for at det faktisk går bra [emoji4]

Det er veldig betryggende å vite at sannsynligheten øker for hver dag, men også at det går bra i de aller fleste tilfeller.

Ser at det står at sannsynligheten er lik 0 etter en viss tid, men det er vel alltid en liten mulighet for at noe kan gå galt også senere i svangerskapet

Jeg teller uansett ned til 12 uker og gleder meg til å fortelle om dette til alle rundt meg!

Det er veldig betryggende å vite at sannsynligheten øker for hver dag, men også at det går bra i de aller fleste tilfeller.

Ser at det står at sannsynligheten er lik 0 etter en viss tid, men det er vel alltid en liten mulighet for at noe kan gå galt også senere i svangerskapet

Jeg teller uansett ned til 12 uker og gleder meg til å fortelle om dette til alle rundt meg!

Ja, det vil alltid være en risiko for at noe kan gå galt, men det virker som at forklaringen på at sannsynligheten er lik 0, er at de bruker definisjonen miscarriage, og de definerer det sånn: «Miscarriage is clinically defined as pregnancy loss before 20 weeks gestation. That is the definition we are using as well» Etter uke 20 vil det nok falle inn under en annen definisjon om noe skulle skje (f.eks. dødfødsel).

Jeg teller også ned til uke 12 [emoji16] gleder meg veldig over alle delmål underveis også, akkurat nå er første delmål nært forestående, nemlig uke 5 (på lørdag) [emoji4]

Back
Topp