Kalkulator- blir det gutt eller jente?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Har dere tatt noen slike morsomme tester for å se hva den sier ang. kjønn? :)
Har det stemt om du har barn fra før?

Ta testen HER !♥ :)

Forrige gang ble det spådd gutt, men det ble jente.
Nå spår det jente, så spent på hva det blir [emoji4]

Sønnen min skulle visstnok vært ei jente. Men denne gangen skal det komme en gutt, ifølge testen.

Med datteren min får jeg ikke sjekket, var for ung ;)

Med sønnen min stemmer det!

Nå sier den gutt... Blir spennende å se. Jeg har et bitte lite håp om jente ☺️

http://forum.babyverden.no/threads/kinesisk-fødselskart.1905793/

Igjen - hvorfor må moderatorer lage tråder om ting vi allerede har hatt oppe?
Sist jeg spurte om det, med link til lik tråd tidligere, ble hele tråden slettet i stedenfor at mitt spørsmål ble besvart.

Tidligere var termingruppene uten aktive moderatorer, og det ble mye mer personlig enn at moderatorer kjører samme spørsmål i alle grupper, uavhengig om det er diskutert før eller ikke.

Er moderatorer aktive i skjulte grupper også?

http://forum.babyverden.no/threads/kinesisk-fødselskart.1905793/

Igjen - hvorfor må moderatorer lage tråder om ting vi allerede har hatt oppe?
Sist jeg spurte om det, med link til lik tråd tidligere, ble hele tråden slettet i stedenfor at mitt spørsmål ble besvart.

Tidligere var termingruppene uten aktive moderatorer, og det ble mye mer personlig enn at moderatorer kjører samme spørsmål i alle grupper, uavhengig om det er diskutert før eller ikke.

Er moderatorer aktive i skjulte grupper også?

Hei!
Jeg leste over mange sider her igår før jeg la ut denne artikkelen, så jeg beklager at jeg ikke så den andre tråden.

Vi prøver å legge ut litt forskjellige artikler i ulike grupper, alt som passer inn! :)

Nå har jeg helgevakt, og har ikke helt oversikt over alle tråder som ligger på gruppene, så beklager igjen.
Jeg ville bare dele en tråd med artikkel om noe jeg syns var koselig og passet

Vi er ikke aktive i skjulte grupper nei. ;)

Vennlig hilsen
Moderator Irene

Last edited by a moderator:
Tatt disse testene hver gang [emoji2] de har stemt hver gang på jente å jeg har bare jenter nå sier alle tester gutt så blir spennende å se ;)

Sist gang stemte det med at det ble en gutt. Nå sier den jente, så blir spennende å se om det stemmer denne gangen [emoji16]

Back
Topp