Kalesje til Stokke trailz

Oslo2

Andre møte med forumet
Himmelbarn
Sommerfuglene
jeg har en trailz 2017 modell. 2018 modellen har lengre kalesje som kan trekkes ned for solskjerming. Jeg forsøker å kjøpe ny kalesje (2018) modell til min vogn. Noen andre som har gjort det og vet hvor man kan kjøpe det?

Har prøvd babybanden som sier den skal være i salg som en ekstra del, men de har den ikke inne. Den er heller ikke på stokke sin hjemmeside. Vet det finnes en sånn løs tinkafu solskjerm, men håper å få tak i en kalesje som fra stokke så jeg slipper løse deler (å så ser det litt bedre ut, hehe).

Takknemlig om noen vet hvor jeg kan få tak i den :)
 
Er du sikker på at den passer?
Mener det var en annen tråd her hvor en sa hadde fått beskjed fra enten Stokke eller butikken at den ikke passer.
 
Vi bruker parasoll. Ikke helt det samme, men tar unna for solen.
 
Leste også den tråden hvor ei hadde fått beskjed om at den ikke passet med eldre vogn. Men om du prøver - gi gjerne tilbakemelding! Jeg har parasollen til vogna, men den er veldig upraktisk her vi bor, til annet enn når vogna står i ro o_O
 
jeg har en trailz 2017 modell. 2018 modellen har lengre kalesje som kan trekkes ned for solskjerming. Jeg forsøker å kjøpe ny kalesje (2018) modell til min vogn. Noen andre som har gjort det og vet hvor man kan kjøpe det?

Har prøvd babybanden som sier den skal være i salg som en ekstra del, men de har den ikke inne. Den er heller ikke på stokke sin hjemmeside. Vet det finnes en sånn løs tinkafu solskjerm, men håper å få tak i en kalesje som fra stokke så jeg slipper løse deler (å så ser det litt bedre ut, hehe).

Takknemlig om noen vet hvor jeg kan få tak i den :)
Fant du noensinne ny kalesje?
 
Hvordan får dere kalesje på Stokke Trailz til å henge fast? Er det en knapp? Jeg har testet regntrekk og myggnetting, og når jeg tar de på,går kalesjen bakover....
vanligvis på andre vogner er det noe en dytter ned,så er den festet..
 
Back
Topp