Kalendertips til mannen?

detnyenicket

Gift med forumet
Ja, vi lager kalender til hverandre. 12 gaver hver... Jeg er litt tom for ideer nå, og må få ordnet den før lillemini kommer. Noen forslag?

vet det er flere som lager øl kalender til mannen :) 1 øl for hver dag i forskjellige merker osv :) 

Flaxlodd, penger til frisør, favoritt godisen/drikke (pakk inn og legg i kjøleskapet) gavekort fra deg på sex/BJ eller masasje.

Middag ute eller kino... Boxere/klær/belte osv osv.. 

maric skrev:
vet det er flere som lager øl kalender til mannen :) 1 øl for hver dag i forskjellige merker osv :) 

Det gjorde jeg et år, og det var enorm suksess!!! Tok 24 forskjellige øltyper, sånn litt utenom det vanlige, de fleste hadde han ikke smakt før, så det syns han var veldig kult! (Han hinter stadig at han ønsker seg det igjen!! hehe). Men det var 24 flasker da, altså 1 kasse med øl.... :)

Eller så har jeg laget kalender med "vanlige" gaver også, som f.eks:
flax-lodd
gavekort på kino
t-skjorte
sjokolade
sokker
vanter
boxere
sjokoladekalender (det var gaven 1.desember)
Tegneserie
Kalender/almanakk for neste år
Innrammet bilde
Isskrape til bilen
Gavekort på å gå ut å spise
Juleøl
Pepperkakeformer + deig (på en dag jeg hadde planlagt at vi skulle lage pepperkaker)
Hårvoks

I fjor tenkte jeg at jeg skulle lage en "bilde-kalender" til han, hvor jeg skulle ta et bilde hver dag, og på 24. desember skulle han få et album å sette alle bildene inn i (sånt lite album til f.eks å ha på kontoret), eller så var alternativet å la selve kalenderen være 1 album, hvor han kunne bla 1 side hver dag, og på hver side skulle det være et bilde og en kommentar. På 24. desember hadde han da fått et flott album! :)

Eg skal lage også, har foreløpig kjøpt:
en mini maglite
Dusj sepe fra Body shop
Deo fra bodyshop
En svær salt lakris
En hjerteboks som det står "I love you" på, skal putte noe lurt oppi...

Ellers så skal eg kjøpe:
boxer
Juleøl
cognac
Flax lodd
snekkerblyant
noe vertøysgreier hvis eg finner noe som ikkje er for dyrt...
så må eg rett og slett bare gå rundt å kike litt og se om eg finner noe mer ;)

Tenker å ha en gjennomsnittspris på 50-60 kr. pr dag ;)

Jeg skal lage en "ticket" kalender, med en billett for hver dag med forskjellig: fotmassasje, et kyss, lage ønskemiddag, kanskje annen massasje ogsåemoticonSånne ting. Gratis og veldig koselig!

Mange gode tips her :)
Blir nok mest konkrete gaver her i hus, siden babyen kommer i den tiden. Tviler på at å massere mannen er høyest på listen over ting jeg klarer å bruke tiden på;)

Ja det er det vel heller du som skulle hatt en sånn kalender ;)

Back
Topp