Kalendergaver

Kengu

Forumet er livet
VIP
Noen som har tips til kalendergaver til dame på 69, gutt på 13 og mann på 41 ?:)

Om du strikker så er sokker, votter og luer fine kalendergaver til alle aldre. Min mann bruker også å få øl, boxere, snus, t-skjorter, sjokolade og diverse annet småtteri jeg får med meg iløpet av okt/nov at han banner over at han trenger men aldri husker å kjøpe. Kjøper boxere når det er 3 for 2, og t-skjorter på salg.

Her får mannen flaxkalender med mange forskjellige flaxlodd og hver søndag får han en kalenderflax eller flax for livet.

Jeg er straks ferdig med alle kalendergavene til de 3 store barna på 12, 10 og 7 år.Har kun 6 gaver igjen der jeg kjøper miniposer med lego til 7 åringen.

Jeg har kjøpt mye forskjellig. Noe de kan bruke som f.eks ting til rommet, undertøy, kule sokker, smykker fra H&M, sånne slim greier ser ut som en arm også kan den sitte fast på vinduet når du kaster den, skriveblokk som er svart som er regnbuefarger under det svarte så når man tegner på det så blir det i regnbuefarger, liten lommelykt, klokke, gaming poster, avengers eller et spesielt merke? mobildeksel,

Om du strikker så er sokker, votter og luer fine kalendergaver til alle aldre. Min mann bruker også å få øl, boxere, snus, t-skjorter, sjokolade og diverse annet småtteri jeg får med meg iløpet av okt/nov at han banner over at han trenger men aldri husker å kjøpe. Kjøper boxere når det er 3 for 2, og t-skjorter på salg.
Jeg strikker ikke dessverre :)
Ja boxere pleier jeg også å kjøpe men tenkte kanskje han skulle få noe nytt i år.
Takk for tips.

Mannen min for også øl, også får han julepynten jeg syns vi trenger :p og sjokolade :)

Ellers er jeg usikker, men godt gjort å lage så mange kalendere!

Ikke 69,men 89 - fikk med familien på å lage kalender til min bestemor i fjor. Hun fikk alt fra bilder av oldebarn, syltetøy fra hagen til barndomshjemmet (sønnen hennes bor der), gavekort på lunchdate, smånips (lys, figurer, servietter), hjemmelaget konfekt, tegninger/kunst fra oldebarn.

Mannen min for også øl, også får han julepynten jeg syns vi trenger :p og sjokolade :)

Ellers er jeg usikker, men godt gjort å lage så mange kalendere!
Jeg ga ølkalender for to år siden , det ble litt for mye øl så i år blir det kombinasjon.
Mannen er forsåvidt enkel, verre med mamma.:confused:

Back
Topp