Kalendergaver til store og små

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Jeg vurderer å lage adventskalender til mannen i år, men jeg må handle mesteparten på nett. Har dere tips til nettbutikker som selger mye rart i alle prisklasser? Tenker på alt fra små dingser til sokker/undertøy eller sjokolade.
Jeg vet om Amazon og Coolstuff.

Så var det lillemor på 5 år. Har dere tips til hva hun kan få? Jeg er veldig praktisk av meg, så hun kan lett få sokker og truser og slike ting. Det blir litt kjedelig i lengden. Jeg tenker litt på ting som hører sammen, men kommer ikke på noe. Men jeg husker at da jeg var ung så fikk en av mine venninner ting til dukkehuset sitt i hver pakke. Tips?

Gleder meg til å komme igang :D

Ebay og wish er min plan...

Mi på 6,5 får trolig en del penner og fargeblyanter og sånne litt morsomme ting, med ulike farger og sånn. (fargeblyanter med firefdelt farge avhengig av hvilken vei man snur på den, sånn penn man kan velge hvilken farge man trykker ned, og et sett i pastellfarge-penner.

Noe av det i alle fall. Hun pleier få hårstæsj, av og til neglelakk etc også.

Til mannen: en kasse med øl inneholder 24 stk. Fyll en kasse med 24 ulike øl. Slike typer som ikke er så vanlig. De har ett godt utvalg på større pol.
Eller du kan kjøpe en flaske litt fin conage. Lim ett målebånd på siden. 24 cm. En cm drink per dag. ;)
Forutsetter at han liker alkohol da.
Eller hva med en intim kalender? 24 spennende intime ting dere gjør sammen? En per dag ;)

Min liker alkohol, men drikker ikke en øl pr dag og definitivt ikke i desember. Han har dessuten sagt han ikke vil ha sjokolade for han skal ned i vekt og det et vel mer kalorier i en øl (eller en ca av ei flaske) enn en liten sjokoladebit...

Jeg må finne på noe annet rart, og i vår travle "bare vent til søndag"-tilværelse er det lite trolig med 24 intime øyeblikk i en så travel måned...

Jeg har vel hittil funnet en "penn/skrujern/vater/linjal/noe-til"-dings. Så da må jeg bare komme på 23 til...

Eldste ønsker seg en pakke Lego delt over mange dager. Vi får se.

Mannen min drikker ikke øl, så den går ikke. Og han tåler så lite at han blir brisen av en rusbrus ^^

Back
Topp