Kalendergaver til gutt på 5 år.

gutt09jente11

Forumet er livet
Han skal dele kalender med sin lillesøster på 3, og til henne er gavene lette synes jeg :P

Ønsker litt typiske gutteting, ikke reflekser osv :P

Kjøpte noen små superheltlego-figurer på ebay (8 stk for ca 100. Tror det ligger link på en ebay-tråd her)
Han får også litt blyant/saks/tegnebok

Ellers:
Tannbørste
sokker
Godteri til lørdag
badeskumfigur

Hva med å kjøpe en stor pakke med lego og dele den opp i flere små gaver?

Ellers kan du jo kjøpe:
Magisk klut, Shampo/dusjsåpe, Tannbørste og tannkrem, votter/hansker, boxere, sokker, skrivesaker, aktivitetsbøker, gavekort på kino osv :)

Jeg har puttet veldig mye godteri i mine sine. Og noen store ting som de trenger.
ellers er jeg enig i forslagene over.

Har blitt mange små Legoting, ellers lommebok, stempel med julemotiv, drikkeflaske, og sikkert mer jeg ikke husker :-P

Rørperler har jeg kjøpt til min 5-åring,fant noen som lyser i mørket og noen gull og sølv. Han er glad i å perle ;)

Vår gutt får lego-pakker som er delt opp over flere dager, godteri på lørdager, litt julepynt til rommet sitt, "aktivitetskort" med f.eks. kinotur, museum etc., og ellers ting han ellers ville fått/trengt som boxere, sokker, nye vaskekluter o.l. :) Synes ikke det skal være så voldsomt mye eller dyrt, men heller ikke billige plastleker som bare blir liggende å slenge eller blir ødelagt. Da blir det heller Lego, som nevnt:)

Tøffe tatoveringer.

Min er 6 år, jeg har kjøpt dinosaur-tøfler, skrivesaker og kopp med avengers/superhelter, genser med en bjørn på, tigerhåndkle, magisk klut, badeskum, superman-lue, hulken-puslespill.. Hm, kommer ikke på mer :p det aller meste er kjøpt på salg, og på billig-steder i utlandet :)

Lego
Duplo
Sprettball
Glowsticks
Lommebok
Sokker
Boxere/truser
pepperkakeformer
bøker
aktivitetshefter
Lekefigurer, f.eks: ninja turtles

Veldig mange lekebutikker setter nå opp hyller med tips til adventsgaver som ikke er så dyre ;)

Back
Topp