Kalendergaver til ei som er nesten tre?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Yngstemor i flokken fyller tre år første dagen kalenderen ikke har flere pakker på seg.

De har alle tre fått brodert kalender av min mor Så forutsetningen er ikke så stort og tungt.

De kommer til å få en del felles, dels opplevelser som kino og julekortlaging og baking og dels sjokolade, vaskeklut for julevasken og litt sånn. Men drøyt halve kalenderen er individuell.

Eldste på ti kjøper jeg trolig en pakke lego og deler opp og gir ham en og en tegning.

Mellomste på 7,5 ønsker seg hatshimals og håraskara

Men minstemor. Hva legger jeg i hennes tro? Vurderer et puslespill. Men vi har mange puslespill. En diger kasse duplo. En diger bøtte med tegnesaker. Hun er barn nr tre og har mye av alt... Men må jo få noe hun har lyst på...

Kan komme med følgende forslag:

- noe spennende tegneblyant (feks slik med flere farger i en, ofte en slager med de små, finner det ofte på bokhandel)
-spennende hårstrikk, klemmer eller hårbånd.
-såpeboble
-lipsyl ( lipsmacker er skikkelig slager hos de små i den alderen jeg kjenner, de selger slik på kappahl blant annet)
-om dere har badekar kan badeleke, badeskum eller noe sånt være spennende, fant farget badeskum et sted, det var skikkelig poppis hos de små:-)
-klistermerker
-aktivitetsbok
-bok til å lese
-noe klær av noe slag? Tøfler, sokker eller stilig strømpebukse med glitter eller figurer hun liker eller noe:-)

Fargeblyanter med flere farger har jeg, så det kan hun få. Og hårstrikk og klemmer er planlagt ja
Badeleke var ikke dumt.
Hun har en lispyl hun har stjålet fra en eller annen i familien som hun liker godt ja

Takk for gode ideer.

Back
Topp