Kalendergave til voksen - hjelp

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
S

**SunFlower**

Guest
har avtalt med ei veninne at vi skal lage gavekalender til hverandre i år. gleder meg skikkelig, :D :D :D :D men er litt usikker på hva jeg skal finne på.:P skal ifølge henne koste minst mulig.:P :D hun er glad i sjokolade og sånn fancy kaffe.ellers leser hun endel bøker, lager kort selv og har en minimalistisk chabby chic stil hjemme. kan du hjelpe meg?

Flaxlodd, kaffekapsler ( om hun har maskin) , hårpynt, frimerker, brent cd, penner, saks, kniv, ny pute til sengen ( kan fåes billig) sokker, truser, kjeks, servietter, en øl,

Scrappeting til kortlaging. Kaffekapsler. Deksel til telefonen. Rett i koppen kakao.pepperkakeformer/deig. Truser. Sokker.smykker. Får masse av dette billig på ebay.

Hva med "gavekort" på kafé, sammen med deg?:)

Kino billetter

Venninde kveld med god mat som du lager til

sjokolade/annet godt som hun liker

Scrappe ting

Flax lodd

Neglelakk/lipgloss

Søstrene Grene har jo masse supre ting til en billig penge! De har blant annet bittesmå lerret i treramme. Du kan gi henne det. Så kan hun male lerretet og rammen selv, eller så kan du gjøre det. Koster vel rundt 20 kr stykket eller mindre. :)

Fra min futuristiske aiPædd

Håndkrem, neglefil,godis, neglelakk, lipgloss, leppestift,nøkkelring,lys, praktiske bokser-matboks for eks, fin penn ....

Jeg ELSKER Kremmerhuset, Søstrene Grene og Upstairs :D Utrolig mye fint til en billig penge :) Ellers kan man jo også kjøpe kaffe, te, flaxlodd, noe snacks/godt som du vet hun er glad i :) Ellers er det jo utrolig koselig om du kjøper noen fine bilderammer som du kan putte noen fine bilder av dere to i :)

Back
Topp