Kalender

Nor09

Glad i forumet
Noen som veit hvor man kan få bra kalendrer og gjerne til en bra pris? Sån å ha på veggen med egne bilder. Tenkte til besteforeldre til Jul, vi er ute i siste liten skjønner jeg men har bestillt fra Fotoknudsen tidligere og det har blitt tull med årstallen, halve 2011 og halve 2012... Har nå forsøkt i flere dager å få kontakt med dem men ingen svarer på mail og de tar ikke telefon, begynner å bli rett så irritert for å si det mildt. Nå gir jeg opp, skal ikke bestille fra Fotoknudsen igjen! Men noen som har noen andre de er fornøyde med?

huff da, det var jo ikke noe greit. jeg bestilte fra de i år og er veldig fornøyd. du har nok hatt maks uflaks. men dårlig av de og ikke ta kontakt.. hva med japan foto? jeg har bestilt julebilder og slikt der i fjor, men ikke kalender. har alltid vært fornøyd med det jeg har bestilt der[:D]

bestilte fra allfoto.no i fjor, kjempefornøyd[:)]

Takk for tips! Ja jeg har nok hatt maks uflaks, bestillte fra Fotoknudsen i fjor også og var da kjempefornøyd.

Anbefaler www.eurofoto.no
Har bestilt derfra de siste 5 årene[;)]

Extrafilm.no er jeg veldig fornøyd med, de har super kundeservice!
Jeg bestilte 5 kalendere et år, og da klarte de å printe inneværende kalender. Tok null tid å få tilsendt nye [:)]

Ellers er vistaprint bra, men der er det jo den evinnelige tollgrensa.

Back
Topp