Kalender

her blir det pakkekalender....med singsang-kort (etter tips herfra) Veldig spent på om det faller i smak. [:D]

Hadde tenkt til det, men utsetter det minst ett år til![:)]

har ikke mye valg føler vi må ha pakke kalender vi, oldemor han brodert så kjempefin kalender.

Ja, pakkekalendern er ferdig[:)]

Hadde ikke tenkt til det, men svigermor har kjøpt en babyborn-etellerannet pakkekalender, så da ble det plutselig det. [:-]
Er redd den inneholder mye søppel og at hun er litt for liten for å få den største gleden av tingene, men satser på at hun får litt moro med det ihvertfall. [:)]

Faktisk litt usikker...[8|]

Jonathan skal få pakkekalender i år, akkurat som sin storebror. [:)] De skal få identiske pakker, så det ikke blir noen forskjell og sjalusi.. [8D]

det var en god ide! hvor finner jeg de?

ORIGINAL: *Carine*

her blir det pakkekalender....med singsang-kort (etter tips herfra) Veldig spent på om det faller i smak. [:D]

ORIGINAL: EvelinaOgMamman

det var en god ide! hvor finner jeg de?

ORIGINAL: *Carine*

bestilte de på nett jeg, på bokklubben. Har ulike versjoner, men den "vanlige" var med masse tradisjonelle barnesanger med koselige bilder foran.

Her lager farmora til snuppa pakkekalendre til alle sine 4 barnebarn.

Så vi tenker at det får holde.

*Håper bare vi klarer å finne kalenderen hun har sydd før desember er over, ikke lett i et flyttekaos*

Tja, det blir en slags pakkekalende, men ikke ordentlig. Han fikk en little people julekrybbe med 24 deler i fjor. Pakket den bort etter jul, og nå skal han få den på nytt.[8D] Regner med at det slår an i år også, for han er veldig glad i little people. Tenkte at han får en og en ting i strømpe på peisen, heller enn å henge opp 24 pakker. Da slipper vi å forklare så mye om bare en pakke om dagen, og han er veldig ivrig på den nissen som skal komme i peisen.

Jeg skal nok være så lite pedagogisk/god forelder som det går an, Henry skal få flaxkalender (fre sine besteforeldre) og en sjokoladekalender! Så det så[;)]

Back
Topp