Kalender

kiara07

Elsker forumet
Er det et sted med bra kvalitet og fin pris dere kan anbefale meg, hvis jeg skal kjøpe kalendere med bilder av Michelle og Kiara

japan foto har 20 %..elite foto..fotoknudsen har kampanje på d nå..
visaprint kan du få d gratis betaler kun frakt..men er utenlandsk så må bestille under 200 for å slippe toll..men går an å bestille i omganger for å slippe d..

Vi bestilte fra fotoknudsen. Betalte 99kr per kalender (halvpris). De ble kjempe fine[:D] Men jeg orket ikke å undersøke om det var rimligere andre steder før jeg bestillte. Men fant ut etterpå at det ville blitt rimligere å bestille fra optimalprint.no. Halv pris der også, og så blir det billigere hvis du bestiller fler. [;)] Vet ikke hvor fine de er, men er iallefall veldig fornøyd med invitasjoner og div vi bestillte derifra.

har bestilt hos fotoknudsen..
Skal å hente den snart!

eurofoto.no vil jeg anbefale[:)]

Har akkurat fått kalendere fra fotoknudsen.no og ble veldig fornøyd. Har ikke prøvd andre steder..

Hvis jeg feks velger fotoknudsen, kan jeg ta bilder fra min data, og legge inn på kalendere, eller må bildene lagres hos den forhandleren.

ORIGINAL: kiara07

Hvis jeg feks velger fotoknudsen, kan jeg ta bilder fra min data, og legge inn på kalendere, eller må bildene lagres hos den forhandleren.

Det hørtes greiest ut da! Andre som har det slik?

Back
Topp