KALDT!!

fruluna

Forumet er livet
Brrr.. Nå er det 15,1 minus ute..
Litt i kaldeste laget syns nå jeg da.. Greit med 4-5 minus.. Ikke får jeg igjen vinterjakka mi heller, så det er en kald fornøyelse å gå ut om dagen [&:]

Her er det bare 10 men jeg synes det holder.Det blåser i tillegg og da kjennes det ut som det er 40 minus....Må desverre ut med bikkja snart[:'(]

Her er det 7 minus, må vel være det kaldeste som har vært her hittil i vinter, er glad for det jeg, men jeg blir litt kald av å gå ute, for jeg får heller ikke igjen noen av jakkene mine...

Det er skikkelig pussig, for hver gang det nærmer seg nyttårsaften blir det skikkelig kaldt!
Pleier alltid å være dritkaldt her på nyttårsaften!
Og jeg som hater å fryse.. [:'(]

Ja det er jammen sant det, synes også det pleier å være kaldt på nyttårsaften....

Bare i Nord-Norge det ikke er så kaldt[:D]. Her er det +3 grader!

Ja jeg har snø da Kittekat, så sånn sett er det jo litt koselig da [:)]
Men det kunne vært snø og 5 minus for eksempel [:D]

Venter i spenning på å sjekke gradestokken i morgen!
Burde kommet fram til da iallefall [:)]

Det funka dårlig kittekat! Jeg bor også i oppland, og det er fremdeles veldig kaldt her (-12) og som om ikke det er nok så laver snøen ned! Tror du må gjøre om formelen din litt..[;)]

hehe da har jeg kulde record... her er det - 18 ,brrrrrrrrrrrrrrrr holder meg inne idag, har sendt gubben på butikken og han må hente ved

HERLIG det sneer, ser ut som at det kun er jeg som liker det her.. Nå er det ikke så kaldt her som hos mange av dere da.. Nå skal jeg ut å gå tur med boxeren min, leke litt i sneen...

her er det 8 minus!!![&:]brrrrrrrrrrrr

det gjør jeg gjerne. Her har sneen ligget i flere uker, kjempe koselig!! Trærne henger tungt med snee... Vakkert!!
** **
* *
* *

* Her kommer det i bøtter og spann til deg.

Skuff skuff Kittekat..
Da jeg våknet i dag lyste det -17 mot meg [:'(]
Nå har det synket til 14 da, så det er litt bedre..
Var nok noen andre som knabbet den pakken du skulle sende til meg i går gitt, men takk for at du prøvde [:)]

Høres ut som at det er sørlandet som er stedet nå..
Sitter å gruer meg til å dra på butikken.. He he.
Var ute i stad for å hente ved og sette i motorvarmer, men fy da..
Har ikke plass til noen stilongs under buksene heller, så det blir kaldt..
Men nå er det 13,5, så det blir faktisk mildere og mildere [:)]

Kanskje pakka kom frem likevel?? [:D]

Back
Topp