Kaldt rom

Kristine3

Glad i forumet
Juli13-jentene
Jeg vet ikke helt hva temp er på soverommet på natta. Minsten er varm på kroppen han er i pose. Men han blir jo kald i ansiktet litt i halsen er ikke så åpent der, å fingrene er kalde. Men det er han ganske mye fingrene altså. Det er ikke trekk der vinduet er igjen. Kan han bli syk av dette?

❤gutt født 27/6❤

Dattera mi er også sånn om natta. Hu må ha henda over dyna. Hu har ikke blitt syk av det enda. Bare vanlig forskjølelse som vi andre i huset her også har.

Nei, jeg har tro på at det er sunt å ikke ha det for varmt det man sover jeg. Og man blir ikke syk av å være kald i seg selv, men kan jo være lettere mottakelig for smitte da, hvis man fryser... Vi lufter en del om natta, litt kalde hender på gutten, men så lenge kroppen er god og varm, burde vel det gå bra? :-)

Hs sa til oss at det var bedre at det var litt kaldt i rommet, enn at det skulle være for varmt da de kunne bli tette i nesen osv.
Vi har nå 14 grader.

Leander født 3. Juli 2013
Termin 5. Juli 2013

Sniker fra juni13:) Legwn min sa at 14-19 grader er perfekt for babyer. Lille mor har vært tett i nesa å litt surklete i halsen men man skulle heller ha den temperaturen enn å ha det varmt:-)

♡Malin 14.06.2013♡

Vi sover i 15 grader med åpent vindu. Da ligger han ikke i trekk men har på seg ullpysj og sokker.
Helsesøster sa til meg at man fint kan ta på dem en liten lue hvis man føler at det er bedre for dem.
Man sjekker jo babyen flere ganger i løpet av natten og gjør man det skikkelig så tror jeg ikke krybbedødfaren øker reelt mye av den grunn...

Vi prøver alltid å ha det litt kaldt på soverommet. Minstemann sover godt i senga si, godt pakket inn i et teppe og dyna løst over seg:-) Han er ikke for kald, men vi unngår trekk på ham.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp