Kaldt og påkledning

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Hva har dere på de små til og fra f.eks. bhg nå når det er minusgrader ute? Her er den 9 minusgrader i dag!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Her har hun ullundertøy, vanlige klær og en strikka ulldress på. Og sko, lue og evt votter. Men setter oss i en forholdsvis varm bil som.har stått i garasje, så er ikke så kaldt i.bilen.
Storebror har sko, vinterjakke og lue og buff. og votter.

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

Har ikke hatt -9 her enda, helsigvis! Men er det mildvær så er det boblekåpa, fora støvler og lue. Kåpa er så svær at hun ikke får plass til skjerf, så det blir med hals. Er det minus, hiver jeg på henne nøstebarn ulldressen og det andre nevnte utenom boblejakka... Men har ikke opplevd kaldere enn -3, -4 enda... :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Til og fra er den ull, vanlig, jakke, sko og lue.. Har mototrvarmer så er varmt i bilen...

Sent from my iPad using BV Forum

Nå drar ikke vi i noen barnehage, men når vi skal på butikken o.l så blir det ulldress utenpå vanlige klær, lue, hals, sko og evt votter:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

-9 her i dag, og snuppa har ulltøy innerst, muligens joggedress og fleecedress, lue og votter. Hender vi har vinterjakke også. Eldste har vanlige klær, siden ho reagerer på ull, og tjukk parkas, lue.

Kommer Ann på hvor mange minus og hvem som kjører. Vi har motorvarmer på en bil.

Sent from my iPad using BV Forum

Stort sett ull, vanlige klær og enten ulldress eller jakke samt lue og sko når vi skal til/fra noen steder;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ullstilongs, bukse, body og innejakke/tjukk genser. Utejakke, støvler, lue og votter. Det funker til -10 her, med en bil som ikke er helt iskald når vi setter oss inn.

Her er det kort til barnehage og lillegutt er varm av seg så han har bare olabukse, body, genser og jakke på seg. Pluss varme sko, lue og votter da. Når han skal ut i barnehagen får han fleecedress utenpå inneklærne og under vinterdressen :) Ligger mye ull i barnehagen også som de skifter til ettersom vær og temperatur.

Men spørs om det er på tide at vi begynner å ha på ull under klærne snart nå, begynner å bli kaldt ja!

Ulltøy innerst om det er noen kuldegrader, vanlige klær, vinterjakke og lue og sko...Men vurderer å kanskje kjøpe enda en slik ullfleecedress (han har en i bhg) for å ha på istedet for den vinterjakken blir fryktelig tykk å sitte i bilsetet med. De skal jo helst ha minst mulig...Bilen står i garasje så den er jo ikke iskald..

Nå er det heldigvis ikke så kaldt her ennå da..:)
Så lillegutt har på seg strømpebukse, bukse, tynn genser, tykk genser, jakke og lue..

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ulltøy innerst om det er noen kuldegrader, vanlige klær, vinterjakke og lue og sko...Men vurderer å kanskje kjøpe enda en slik ullfleecedress (han har en i bhg) for å ha på istedet for den vinterjakken blir fryktelig tykk å sitte i bilsetet med. De skal jo helst ha minst mulig...Bilen står i garasje så den er jo ikke iskald..
Jeg bruker heller ikke jakke i bilen. Synes ikke jeg får festa henne godt nok. Blir for.mye luft mellom henne og beltet.

Storebror har jakke da, men en som.ikke er altfor tykk, og ikke glatt i stoffet. For da ser jeg for meg at beltet sklir fort av hvis uhellet skulle være ute...

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

Her er det ullundertøy og strikket ulltøy over på de kaldeste dagene, pluss lue. Varmer alltid opp bilen først. Storesøster har på det samme. Begrenset hvor mye klær vi ksn ta på når de sksl i bilen.

Kan dere ikke bruke ullfleecen til og fra bhg også da? Det gjør vi, hun går i det hun vanligvis har under dressen når de er ute.

Bruker ullundertøy innerst fra høsten av og til utpå våren en gang.
Men mest de dagene de er i bhg og om vi skal være ute ellers.
Om vi har innedag hjemme bruker vi vanlige bommullsklær.

Har strikker tykk ullstrømpebukse som jeg har inn mot huden, ullbody, også lag på lag med ullklær alt ettersom hvor kaldt det er. Synes det er varmere å ha flere lag med tynne ullklær.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ull under vanlig bomull eller noe ull på topp varm jakke, sko og lue

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Back
Topp