KALDT NEDOVER RYGGEN!!!

tryllering

Betatt av forumet
Jeg har i flere dager gått med en fornemmelse av at jeg kanskje kan være gravid.
......og i dag klarte jeg ikke å dy meg. Bare MÅTTE ta en test selv om jeg vet at det er alt for tidlig. (Skal jo egentlig vente til søndag)
Der sitter jeg på do, med en graviditetstest fra billigtester.no - og på testen kommer det fram en veldig, veldig, veldig svak resultatstrek. Det gikk et støkk i magen min!
Kan det være at jeg er gravid, tro??? Blir testen veldig svak hvis jeg tester litt for tidlig?
Jeg er så spennt jeg nå, at jeg kjenner bare at det knyter seg i magen.
Mine kjære venner.... Hva tror dere??? [8|]

gratulerer!!

Gratulerer[:D][:D]

Når dere sier sånn blir jeg livredd, jeg...
Høres sikkert helt sykt ut, men jeg har jo venta på dette i 3 år, og nå tror jeg ikke det er sannt! Får lyst til å gråte her jeg sitter.... [:(]

Gratulerer tryllering!
Kos deg fremover og ta godt vare på deg selv. 3 år er lang tid dette gar du virkelig fortjent.

[:D]gratulerer[:D]
du kan jo vente noen dager så tar du en ny test... så blir nok streken enda sterkere[;)]

Det er sikkert lurt, ja... Men det er mulig jeg kjøper en annen test på apoteket i dag. Vet ikke helt om jeg stoler helt på disse testene fra billigtester.no.
Denne uka kommer til å bli grusomt spennende!!!

Til alle sammen!
Tusen takk for alle koselige gratulasjoner!
Klem

Nå har jeg endra tickeren min - noe jeg egentlig ikke tenkte å gjøre, men nå er det gjort!
Skummelt!!!

En strek er en strek er en strek!! Gratulerer [:D][:D]

Gratulerer Tryllering!

Jeg er sikker på at du er gravid!! Satser på at streken blir sterkere sånn at du vet helt sikkert! herlig å vite!

GRATULERER GRATULERER!!!!!

Gratulerer så mye!

Gratulerer så mye! Håper det går bra med apotektest![:D]

Gratulerer så mye, den streken vil bli tydligere etterhvert vil du se.

Lykke til videre i svangerskapet, du har virkelig noe å se fram til.

ORIGINAL: maritk

gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så kanongøy da!!!!!! :) tenker meg det var en vill følelse når du så streken begynne å tegne seg på testen ;)

signerer den jeg...
jeg ble jo helt i hundre igår når jeg testet positiv på EL testen...
Så jeg kan ikke forestille meg hvordan jeg blir å reagere når jeg tester positivt på en graviditetstest[:D]

jeg sto fremfor speilet å bare GLISTE...hehe
ler bare jeg tenker på det...
rart at man skal bli så gla bare pga 2 streker på ett stk papir[:D]

gratulerer tryllering[:)]

GRATULERER!!!

Gratulerer!![:D]Håper det er som vi alle tror og håper!! [:D]
Håper at du har en bitteliten baby i magen din som akkurat har begynt å vokse litt[;)]

Back
Topp