Noen som har tips til gode (ikke kjempe dyr) sovepose i dun eller litt tykk ihvertfall? Ikke sånn tynn fra Ikea[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og så har hm gode, tykke nattdrakter. Er vel vattert de og. Min må være allergisk mot dyna eller noe sånn og ender opp med å gråte på natta fordi han fryser. Men ti minutt etter at han får dyna på, sparker han den av igjen
Ikea sine er laget for soveromstemperatur på 18 grader, så de er faktisk ganske varme med pysj under er de mer enn varme nok, og våre barn som egentlig er ganske kalde av seg har vært gode og varme med dem på.
Edit: på siden til Ikea står det: «Dette produktet er relativt varmt og er egnet for bruk i standard romtemperatur, ca. 16–20 °C.»
Stemmer bra med våre erfaringer!
Det finnes sånne klyper til å feste i sprinkelsengen som holder dynen «på», men jeg mener jeg hadde varierende hell med de
Ja det var kansje en idé[emoji85] Har prøvd å brette dyna under madrassen men han sparker det av og ender opp oppå dyna[emoji23]