Kalde netter og baby sparker av dyna

*Butterfly*

Glad i forumet
Junilykke2018
Vårspirene 2021
Noen som har tips til gode (ikke kjempe dyr) sovepose i dun eller litt tykk ihvertfall? Ikke sånn tynn fra Ikea[emoji28]

Hm sin er genial. Den bruker vi. Lett vattert, så har et ullpledd over når det er kaldt. Helt perfekt :)

Og så har hm gode, tykke nattdrakter. Er vel vattert de og. Min må være allergisk mot dyna eller noe sånn og ender opp med å gråte på natta fordi han fryser. Men ti minutt etter at han får dyna på, sparker han den av igjen

Min sparker ikke av seg hele dyna, men får fnatt av å ha den høyere enn til midt på magen. Har kjøpt fleece-pysjamaser på hm, så ligger hun på fleeceteppe og har ullteppe oppå dyna :) Hun er varm og god!

Ikea sine er laget for soveromstemperatur på 18 grader, så de er faktisk ganske varme :) med pysj under er de mer enn varme nok, og våre barn som egentlig er ganske kalde av seg har vært gode og varme med dem på.

Edit: på siden til Ikea står det: «Dette produktet er relativt varmt og er egnet for bruk i standard romtemperatur, ca. 16–20 °C.»

Stemmer bra med våre erfaringer! :)

Ikea sine er laget for soveromstemperatur på 18 grader, så de er faktisk ganske varme :) med pysj under er de mer enn varme nok, og våre barn som egentlig er ganske kalde av seg har vært gode og varme med dem på.

Edit: på siden til Ikea står det: «Dette produktet er relativt varmt og er egnet for bruk i standard romtemperatur, ca. 16–20 °C.»

Stemmer bra med våre erfaringer! :)

Takk for du deler[emoji1] Har nå bestilt i dun[emoji28] Han sover i ull, er så redd for at det ikke puster godt nok med fleece[emoji85]

Det finnes sånne klyper til å feste i sprinkelsengen som holder dynen «på», men jeg mener jeg hadde varierende hell med de:hilarious:

Ja det var kansje en idé[emoji85] Har prøvd å brette dyna under madrassen men han sparker det av og ender opp oppå dyna[emoji23]

Back
Topp