Kalde hender

tolilla

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Høsthjerter 2017
Oktoberlykke 2019
Juliknøttene 2022
Disse hendene altså! Ga akkurat lillemann mat og da jeg plukket han opp av sengen - DE kalde hendene.

Vi har vanlig, kjølig soveromstemperatur og resten av kidden er jo ved god temperatur.

Hva gjør dere? Kalde hender der også? Bruker dere noe votter eller lignende på natten?
 
Hs her sa at så lenge han er god og varm i nakken, sopp var det helt ok at hendene var kalde.
Så gjør ingenting
 
Hs her sa at så lenge han er god og varm i nakken, sopp var det helt ok at hendene var kalde.
Så gjør ingenting

Det et jo bra. Og joda, han er varm og fin i nakken heldigvis. :)
 
Barnelegen sa til oss at hender og føtter er ofte kalde fordi blodsirkulasjon enda ikke er helt der. Vi bruker ull på beina. Ingenting på hendene
 
Jeg har hatt på ho sokker litt innimellom. Men ho er fæl til å klore seg også
 
Barnelegen sa til oss at hender og føtter er ofte kalde fordi blodsirkulasjon enda ikke er helt der. Vi bruker ull på beina. Ingenting på hendene

Føttene fryser han ikke særlig på, de kjennes i alle fall gode og varme ut heldigvis. Lurer på å ta på noe klorevotter eller lignende, men han liker jo å sutte på fingrene også.
 
JA, det er reine likfingrene til vanlig, små blå er det også. Har kjøpt sånne hvite små votter jeg... hun klorer seg så voldsomt hele tiden. skal opp i ansiktet og "kose"
 
Back
Topp