Kalde hender og føtter

WonderGirl

Elsker forumet
Oktobergull 2022
Septemberlykke 2024
Forrige svangerskap hadde jeg varme bein og føtter. Og nå har jeg bare fått kaldere og kaldere. Googlet litt :banghead: og det kommer opp jernmangel, stoffskifte og en ting til jeg allerede har glemt :arghh: :hilarious: Andre som opplever samme eller aner hva det kommer av..

lavt blodtrykk var det siste:laughing002:laughing002

uansett- noen som vet/har erfaring eller råd?

Forrige svangerskap hadde jeg varme bein og føtter. Og nå har jeg bare fått kaldere og kaldere. Googlet litt :banghead: og det kommer opp jernmangel, stoffskifte og en ting til jeg allerede har glemt :arghh: :hilarious: Andre som opplever samme eller aner hva det kommer av..

lavt blodtrykk var det siste:laughing002:laughing002

uansett- noen som vet/har erfaring eller råd?
Jeg er iskald hele tiden, rart så tidlig i svangerskapet, men kroppen bruker kanskje nå energi på å lage ett barn og det er er grunnen? :angelic:

Jeg er iskald hele tiden, rart så tidlig i svangerskapet, men kroppen bruker kanskje nå energi på å lage ett barn og det er er grunnen? :angelic:

mye mulig! Jeg husker jeg var så varm med førstemann men kan være det kom senere

mye mulig! Jeg husker jeg var så varm med førstemann men kan være det kom senere
Ja leser om folk som koker i svangerskapet. Vet ikke hva som er verst for varm eller for kald ;) ligger under dyna her og fryyser brrr. :p Så nå ville jeg vært for varm heller haha :laughing002

Ja leser om folk som koker i svangerskapet. Vet ikke hva som er verst for varm eller for kald ;) ligger under dyna her og fryyser brrr. :p Så nå ville jeg vært for varm heller haha :laughing002

Jeg foretrekker for
Varm vs kald hehe

Jeg foretrekker for
Varm vs kald hehe

Det kan jo hende du kjennes kald ut fordi kroppstemperaturen er litt høyere enda? Det merker jeg.

Er ellers veldig kald, og ble ikke varm sist svangerskap heller. Ble noe varmere mens jeg ammet, og det var deilig!

Sniker.
Høstbarn sist, og jeg var iskald de første 20ukene. Gikk med flere ullag de første fire mnd og fortsatte frostferden etter svangerskapet.
Vinterbarn denne gangen, og jeg frøs en del de første 12 ukene. Nå holder jeg på å bli gal av varme :-) Ingen mangler eller annet her. Litt lavt blodtrykk, men det har ikke endret seg selv etter at frosten forsvant.

Back
Topp