Gutten min har så utrolig lett for å bli kald, mest på fingrene og spesielt på natten! vi har det godt og varmt i huset, men vi bor i ett ganske gammelt hus, så desverre er det litt gulvtrekk, derfor ligger han sjelden lenge på gulvet og leker. Han har alltid på seg ullklær, body og strømpebukse, ullsokker + sparkebukse eller vanlig bukse. Prøver å ha på han en genser eller jakke innimellom men da klarer han jo ikke å bevege seg og blir irritert.
På soverommet har vi også god temperatur, og han sover med pledd og en kjempegod dundyne over seg, men er iskald på hendene før natta er omme!
Ellers på kroppen er han god og varm!
Er det vanlig at de blir kalde på hendene, eller har jeg for lite klær på han? Blir fortvilt av å må sitte hver morgen å varme hendene hans, men han er like blid og fornøyd uansett!
På soverommet har vi også god temperatur, og han sover med pledd og en kjempegod dundyne over seg, men er iskald på hendene før natta er omme!
Ellers på kroppen er han god og varm!
Er det vanlig at de blir kalde på hendene, eller har jeg for lite klær på han? Blir fortvilt av å må sitte hver morgen å varme hendene hans, men han er like blid og fornøyd uansett!