Kald

Kaffebønna

Elsker forumet
Påskekyllingene 2020
Flere som fryser?

Er varm og kald om en ann og svetter om jeg bare går opp trappa nesten :rolleyes: men setter jeg meg ned kan jeg bli en istapp
 
Jeg fryser helt sykt! Jeg er frysepunktet til vanlig, men nå er det ekstremt. Var i Korfu forrige uke og frøys meg ihjel liksom... :hilarious:


Skulle stå frysepinne....
 
Last edited:
Fryser også mye, særlig på kveldene av en eller annen merkelig grunn :rolleyes:
 
Morsomt, jeg tenkte akkurat på å lage en tråd som dette. Jeg er også kald til vanlig, men nå er det helt ekstremt. I dag har jeg sittet på kontoret med ullsinglet og ullstrømpebukse, kjole og ullstrikkejakke, og måtte ha ullsjal utenpå der. Kollegaen som sitter ved siden av meg hadde på seg shorts og tskjorte. :wideyed:
 
Jeg fryser masse selv! Skrudd opp varmekablene i nesten hele husetxsmile5 samboeren syntes det er altfor varmt:wtf: hjelper ikke at det bare var 5 grader ute når jeg reiste på jobb idag:eek:
 
Fryser veldig!! Mannen gikk i t-skjorte ute idag, jeg gikk med varm genser og jakke! Og det var 14 grader ute:hilarious: kledde på mini ullbody idag og mannen lurte på hva jeg drev med når jeg i tillegg fant fram ullgenser til han når han skulle sove ute:hilarious:
 
Jeg er veldig kald. Helt til jeg beveger meg og da blir jeg supervarm! Vurderte å få mannen til å hente meg når jeg luftet hunden for jeg ble så varm at jeg så ikke noe syn på å gå videre :hilarious:
 
Samme her, kan ligge under teppet på sofaen med ullsokker og fryse meg i hjel, men i det jeg beveger meg for å gå på toalettet eller noe så drypper det nærmest av meg...
Er vi ute å kjører så blir mannen vilt fortvila for jeg kan sitte med full varme på i bilen, og så for å gjenta mannen:

Skulle tro du var koblet til været - med engang det regner ute så skal alle vinduene ned, slik at du kan kjøle deg ned men resten av gjengen blir våte :p
 
Jeg er veldig kald. Helt til jeg beveger meg og da blir jeg supervarm!
Sånn er jeg også, men det har jeg alltid vært. Det er egentlig ganske slitsomt, gjør det vanskelig å kle seg riktig.
 
Med førstemann frøs jeg mye, gikk med boblejakke på sommeren :stinkyfeet: med andre mann var jeg varm. Nå er jeg varm og kald om hverandre :wacky:
 
Back
Topp