Kald vogn med fult gjennomtrekk

Bettyspaghetti

Elsker forumet
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2020
Julibarna2024☀️
Har gjort et skikkelig bomkjøp på bhgvogna innser jeg. Den har jo null beskyttelse! Vurderer å kvitte oss med den, men akkuratt nå tenker vi på hva vi kan gjøre for å unngå gjennomtrekk. Det er ca 40*40cm som er opent (myggnett) bak hodet og hele fremsiden. Kalesjen er superliten. "Sideveggene" er utrolig tynne og beskytter nada. Har tenkt på lammeskinn og vognpose, men vil ha noe som tar gjennomtrekket også. Noen tips??

Vet ikke hva vogna heter desverre, men tror den er rundt 10 år gamel.

Har gjort et skikkelig bomkjøp på bhgvogna innser jeg. Den har jo null beskyttelse! Vurderer å kvitte oss med den, men akkuratt nå tenker vi på hva vi kan gjøre for å unngå gjennomtrekk. Det er ca 40*40cm som er opent (myggnett) bak hodet og hele fremsiden. Kalesjen er superliten. "Sideveggene" er utrolig tynne og beskytter nada. Har tenkt på lammeskinn og vognpose, men vil ha noe som tar gjennomtrekket også. Noen tips??

Vet ikke hva vogna heter desverre, men tror den er rundt 10 år gamel.
Vi har noe lignende problem og prøver å finne en løsning på det selv:) Har brukt regntrekk blandt annet for å lye for vind og trekk men siden kalesjen er kort så er det kun "godtatt" av lille når hun sover.

Har du noe bilde av hvordan vognen ser ut sånn ca ved å Google?

Vi har noe lignende problem og prøver å finne en løsning på det selv:) Har brukt regntrekk blandt annet for å lye for vind og trekk men siden kalesjen er kort så er det kun "godtatt" av lille når hun sover.

Har du noe bilde av hvordan vognen ser ut sånn ca ved å Google?

Har desverre ingen bilder akkuratt no, for vogna er nedpakket grunnet ferie. Vet heller ikke merke:p
Gi gjerne en lyd om dere finner en god løsning! Her fulgte ikke regntrekk med, så finner nok neppe et som dekkeropningen bak hodet når vogna er i liggestilling..

I og med at en sovevogn brukes mye, ville jeg sett etter en brukt en på finn, finnes mye rimelig som fortsatt har mye bruk igjen som sovevogn :)
Regntrekk har hjulpet her om det trekker, men når ikke det hjelper vet jeg ikke helt hva som kan funke. Du kan henge et ullteppe over åpningen bak uten at det dekker form såklart, men igjen litt styrete for bhg å huske på å gjøre det.

Back
Topp