Kald saft?

Lilla-87

Forumet er livet
Er 18+4 i dag, og har kjent livstegn i noen uker nå. De siste dagene har de småe sparkene blitt mer tydelige, men jeg vet ikke helt om de kjennes på utsiden av magen. (Godt polstra nemlig.)
Jeg har lest at et glass kald saft skal få babyen til å sparke? Vet ikke om det er sukkeret eller den kalde væsken som gjør at den lille sparker? Noen som har erfaring med denne teorien?

Tenkte jeg skulle prøve med et glass kald saft i kveld, og få mannen til å holde hånden på magen, så han får muligheten til å kjenne han også.:)

Ja kald saft skal funke. Evt litt kald jus:) Spørs om det ikke er litt tidlig for mannen din å kjenne noe enda. Som Anik, så kjente vi ikke noe på utsiden før godt over uke 20.

Men absolutt verdt et forsøk da:))

Ikke uvanlig at man ikke kjenner noe utenpå før man er lenger på vei, spesielt om det er første barnet du venter! :) Her hjelper det med kald cola,da sparker det godt der inne 
her har mannen kjent det utenpå tidlig alle gangene, men er godt polstret jeg også. Så må klemme ned ganske mye, trykk litt og vent på reaksjon 

Det er sukker de reagerer på:)
De kjenner ikke varmt og kaldt, såvidt jeg vet ;)

d fungerte i allefall sist her, nå er jeg godt polstra med morkaken på fremsiden så d kan ta en stund til før vi kjenner d skikkelig. Kjenner litt bevegelse av og til, er 15 uker i dag.
Med snuppa kjente sambo d i uke 16+4, ble sparka i ryggen da jeg lå helt inntil med bar mage mot bar rygg:-) herlig:-)

Jeg tror jeg har kjent pittesmå spark på utsiden selv, men det er som dere sier; så snart gubben kommer med hånda, så er det full stopp der inne. Hehe..

Har lagt merke til at cola gjør susen, så da er det mulig jeg prøver det istedet - siden jeg vet at det funker på oss. Skal bli spennende å se/kjenne! Tror mannen hadde satt pris på å få kjenne noe snart. For noen uker siden var han "sjalu" fordi han ikke fikk bære babyen i sin mage. Det var som om at han gikk rundt stolt som en hane og skrytte av sin flotte, nye iPad, men at han ikke har mulighet til å vise den frem til noen. Hehe..xD

Det må være veldig kald saft, og det må være sukker i den :) 

På sykehuset da fødselen til lillemor startet var hun  litt for rolig for dems smak, så jeg fikk et glass med iskald veldig veldig sterk saft, smakte skikkelig fælt, og da ble det fart der inne :) Alternative hadde vært elektrode på hodet henne dvs ikke kunne være i badekar osv... 

Prøve dette sist gang, og det funket. Har ikke prøvd denne gang, men er jo bare 16 uker på vei:-)

Back
Topp