Kald på magen

Frøken Fjong

Glad i forumet
 hei alle sammen[;)] Magen min er kald nesten hele tiden..synes det er veldig rart.. er dette normalt? flere som kjenner det?

Har ikke tenkt noe over det nei.
Men måtte kjenne etter nå da.
Den er litt kaldere enn resten av kroppen ja.

WHY?????

har merket det jeg også! er alltid kaldere på magen...

Det oppdaga jeg for en stund siden også. Litt merklig ja...

er det ja, og var det forrige svangerskap også! jeg er iskald! :)

har opplevd det jeg oxo, vet ikke helt hvorfor, men det hjelper med de mammabuksene med strikk over magen.. de varme godt, men ikke så sexy da[:)]

ORIGINAL: texas

har opplevd det jeg oxo, vet ikke helt hvorfor, men det hjelper med de mammabuksene med strikk over magen.. de varme godt, men ikke så sexy da[:)]

jeg syns de buksene er gode, men ikke noe varmere! :(

Min mage er kald, spesielt når jeg trener eller jeg er varm. Tror det er helt normalt.

hmmm...har ikke tenkt på det egentlig...det må jeg skjekke..jammen...hmmm..kanskje det er forde det ikke er samme blodstrøm gjennom magen som det var før..at blodårene trekker seg mer sammen på magen,siden magemusklene ikke er framme på magen,men på siden...hmmm...nei jeg vet ikke,mendet er den eneste logiske grunnen jeg kommer på...siden alle her er det så er det garantert normalt..hihi[:D]

[:D]Samme her.MAgen min er også kald.  Har tenkt med frem til at det kanskje er fodi man har mere rundt magen enn ellers på kroppen ?!?! Bare en tanke fra meg.

Har ikkje tenkt på det før, men jo, magen er kald..

Back
Topp